با فهرست عناوین اسکوئر انیکس در گیمزکام ۲۰۱۶ همراه باشید

بدون تردید، رویداد های مهم و جذابی در زمان های مختلف سال و در زمینه بازی های ویدیویی برگزار می شود که در این رویدادها، کمپانی های بازی ساز و ناشران عناوین ویدیویی، از دست آوردهای جدید خود رونمایی می کنند. و با انتشار اطلاعات جدید از عناوین، گیمرها و علاقه مندان را به تجربه هر چه زودتر بازی ها مشتاق تر می کنند. بیش از یک ماه گذشته، مراسم و رویداد باشکوه E3 سال میلادی جاری برگزار شد و در طول این مراسم، کمپانی های بزرگ و مشهوری نظیر مایکروسافت، سونی، بتسدا، الکترونیک آرتز، یوبی سافت و... در آن حضور یافتند و از چندین بازی ویدیویی جدید رونمایی شد. حال کم کم به برگزاری یکی دیگر از رویدادهای بزرگ و مهم صنعت گیم نزدیک می شویم که آن، گیمز کام ۲۰۱۶ نام دارد! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

با فهرست عناوین اسکوئر انیکس در گیمزکام ۲۰۱۶ همراه باشید

و با انتشار اطلاعات جدید از عناوین، گیمرها و علاقه مندان را به تجربه هر چه زودتر بازی ها مشتاق تر می کنند. بیش از یک ماه گذشته، مراسم و رویداد باشکوه E3 سال میلادی جاری برگزار شد و در طول این مراسم، کمپانی های بزرگ و مشهوری نظیر مایکروسافت، سونی، بتسدا، الکترونیک آرتز، یوبی سافت و... در آن حضور یافتند و از چندین بازی ویدیویی جدید رونمایی شد. حال کم کم به برگزاری یکی دیگر از رویدادهای بزرگ و مهم صنعت گیم نزدیک می شویم که آن، گیمز کام ۲۰۱۶ نام دارد! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مراسم گیمز کام، یکی از بزرگ ترین مراسم صنعت گیم محسوب می شود که در طول این رویداد، کمپانی های شناخته شده از سرتاسر جهان به محل برگزاری آمده و از عناوین جدید و آینده خود صحبت می کنند. رویداد گیمز کام امسال، از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ ماه آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی (مصادف با چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ الی یک‌ شنبه ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۵)، در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.

چندی پیش کمپانی شناخته شده اسکوئر انیکس، با انتشار لیست عناوین ویدیویی حاضر در مراسم گیمزکام ۲۰۱۶، حضور رسمی خود در این رویداد را تایید کرد. این شرکت قصد دارد که در طول این نمایشگاه، عناوینی نظیر Deus Ex: Mankind Divided، Dragon Quest Builders، نسخه های مختلف بازی فاینال فانتزی، قسمت های جدید بازی مامور ۴۷ (هیتمن)، جشن بیستمین سالگرد مجموعه تام رایدر، Deus Ex GO و... را به نمایش خواهد گذاشت.

بنا به گفته کمپانی اسکوئر انیکس، در مجموع ۹ سالن بزرگ، دو غرفه از این شرکت در گیمز کام امسال برپا می‌شود. در اولین غرفه و یا غرفه اصلی این شرکت، گیمرها و علاقه مندان می توانند به تجربه نسخه آزمایشی بازی های Final Fantasy XV و همچنین Final Fantasy XIV بپردازند. تجربه گیمرها در این عناوین به چالش های روزانه با پریمال‌ هایی همچون سفیروت (Sephirot) و ثوردن (Thordan) خلاصه می شود و تجربه دلنشینی را برای حاضران در این نمایشگاه به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، در غرفه دوم کمپانی اسکوئر انیکس، عناوینی نظیر Dragon Quest Builders، World of Final Fantasy، Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue، هیتمن، Deus Ex: Mankind Divided، جشن بیستمین سالگرد مجموعه تام رایدر و Deus Ex GO حضور دارند که گیمرها می توانند به تجربه این عناوین ویدیویی بپردازند. همچنین در این غرفه، علاقه مندان بازی Final Fantasy XIV: Battle Arena قادر خواهند بود که بر روی سن با پریمال های قدرتمندی مبارزه کنند و در نهایت، صاحب جوایز نفیس و امتیازات شوند.

در زیر می توانید لیست تمامی عناوین کمپانی اسکوئر انیکس که در مراسم گیمز کام ۲۰۱۶ حضور خواهند داشت، به همراه پلتفرم، تاریخ انتشار، استودیوی سازنده، توضیحات بازی و... را مشاهده فرمایید.

  • عناوین ویدیویی کنسول ها و رایانه شخصی

Deus-Ex-Mankind-Divided

نام بازی: Deus Ex: Mankind Divided

پلتفرم: کنسول پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز

استودیوی سازنده بازی: ایدوس مونتریال (Eidos-Montréal) - یکی از استودیوهای بازی ساز کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آگوست سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با سه‌ شنبه ۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۵)

توضیحات بازی:

پنج سال گذشته، کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار بازی کاملا جدیدی به نام Deus Ex: Human Revolution، توانست گیمرهای زیادی را به سمت خود بکشاند و با فروش بسیار خوبی مواجه شد. موفقیت این عنوان باعث شد که این شرکت، به سراغ ساخت نسخه های بعدی بازی بروند به طوری که در ماه آینده میلادی، شاهد انتشار بازی Deus Ex: Mankind Divided (ادامه نسخه قبلی) خواهیم بود. در حال حاضر، بازی Deus Ex: Mankind Divided در حال سپری مراحل پایانی ساخت است و بزودی برای فروشگاه ها، خریداران نسخه پیش فروش و... ارسال خواهد شد. نسخه اول این مجموعه نقش آفرینی، عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشت و تمام علاقه مندان منتظرند، بار دیگر حاصل زحمت های اسکوئر انیکس را تجربه کنند. در نسخه جدید فرانچایز Deus Ex، گیمرها باز هم در نقش شخصیت محبوب یعنی آدام جنسن به عنوان مامور مخفی باتجربه و با سلاح های متعدد قابل شخصی سازی خواهند بود. به منظور رمزگشایی توطئه بزرگ و گسترده در سرتاسر دنیا، شما (شخصیت آدام جنسن) باید تصمیمات درستی بگیرید و به برخی از افراد نزدیک خود اعتماد و با همکاری آن ها، با عاملان این توطئه مبارزه کنید. همچنین بازی شامل Deus Ex: Mankind Divided - Breach می باشد که یک حالت جدید و نوآورانه ای به حساب می آید. به کمک این حالت خلاقانه، هیجان بازی دو چندان می شود و برای نخستین بار، تجربه‌ ای منحصر به فرد از پازل شوتر به بازیکنان و گیمرها الغا خواهد شد.

Dragon-Quest-Builders

نام بازی: Dragon Quest Builders

پلتفرم: کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ویتا

استودیوی سازنده بازی: استودیوی بازی سازی کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با سه‌ شنبه ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵)

توضیحات بازی:

اسکوئر انیکس این بار با عرضه عنوان ویدیویی جذاب Dragon Quest Builders به سراغ گیمرها می آید! این شرکت هم اکنون در حال توسعه بازی جدیدی به نام دراگون کوئست بیلدرز است که بزودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. بازی Dragon Quest Builders به گیمرها و کاربران اجازه جمع آوری مواد مورد نیاز جهت ایجاد ابزارهای خاص و منحصر به فرد را می دهد. همچنین می توانید به کمک ابرازهای ساختگی، به بازسازی شهر و بناهایی که در Alefgard ویران شده اند، بپردازید و زندگی دوباره ای را در این شهر ویران شده ایجاد کنید. البته ساخت و بازسازی شهر به همین راحتی و آسانی نخواهد بود و شما باید با هیولای نامداری همچون دراگون کوئست، مبارزان سه بعدی قدرتمند و شکست ناپذیر مبارزه کنید. بر اساس ادعای تیم سازنده، گیم پلی بازی Dragon Quest Builders به صورت کاملا آزاد و هیجان انگیز خواهد بود و داستان بازی نیز، همه جانبه و لذت بخش و همچنین کشف جهان پیرامون است. این بازی ویدیویی هیجان انگیز یک تجربه خانواده - دوست پسند به همراه سیستم کنترل ظاهری را برای گیمرها و طرفداران خود به ارمغان می آورد که بازیکنان می توانند برج ها، قلعه ها و سازه های دفاعی مختلفی را در جهت دفاع و مقابله با هیولاهای قدرتمند بسازند. در مراسم گیمز کام سال میلادی جاری، شاهد انتشار ویدیوهای بیشتری از گیم پلی این عنوان خواهیم بود. همراه رسانه کلیک باشید...

Final-Fantasy-XII-The-Zodiac-Age

نام بازی: Final Fantasy XII: The Zodiac Age

پلتفرم: کنسول پلی استیشن ۴

استودیوی سازنده بازی: استودیوی بازی سازی کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: در تاریخ نامشخصی از سال میلادی ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

توضیحات بازی:

استودیوی بازی سازی کمپانی اسکوئر انیکس، در سال ۲۰۰۶ میلادی اقدام به انتشار بازی بی نظیر و محبوب Final Fantasy XII کرد. با توجه به رشد سخت افزارها و عرضه کنسول های نسل هشتم، این شرکت تصمیم گرفت تا نسخه بهبود یافته این عنوان ویدیویی را با نام Final Fantasy XII HD Remaster: The Zodiac Age، در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی، به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ روانه بازار کند. نسخه بهبود یافته بازی فاینال فانتزی XII، با گیم پلی ای راحت تر و کیفیت بهتری در اختیار طرفداران خود قرار می گیرد چرا که تمامی ویدیوها، تصاویر، محیط بازی، تکسچرها، نبردها و بافت های بازی، HD شده و تکنولوژی ساخت بازی این نسخه نسبت به نسخه های پیشین نیز پیشرفته تر شده است. همچنین در بخش صداگذاری و موسیقی بازی، یک سری تغییراتی ایجاد شده که باعث بهبود این بخش نسبت به گذشته شده و تجربه بی نظیری را برای طرفداران خود به ارمغان می آورد. خوشبختانه سازندگان تروفی های مختلفی را در بازی قرار داده اند که گیمرها در طول تجربه بازی، قادر به کسب آن ها خواهند بود. به علاوه، بازی از قابلیت اشتراک گذاری پلی استیشن ۴ پشتیبانی کامل می کند. در پایان، کمپانی اسکوئر انیکس نسخه XII (دوازده) مجموعه فاینال فانتزی را با پیشرفت های قابل محسوس عرضه خواهد کرد و گیمرها می توانند به ماجراجویی خود در جهانی بهبود یافته، بپردازند.

Final-Fantasy-XIV

نام بازی: Final Fantasy XIV

پلتفرم: کنسول پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک او اس

استودیوی سازنده بازی: استودیوی بازی سازی کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: هم اکنون قابل دسترس است.

توضیحات بازی:

کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار بسته الحاقی Heavensward برای عنوان ویدیویی Final Fantasy XIV، به گسترس و بهبود نسخه اصلی بازی پرداخت و با کسب بیش از ۶ میلیون حساب کاربری ثبت شده در سرتاسر جهان، موفقیت خود را اثبات کرده است. در این بسته الحاقی، سطح امتیاز بازیکنان و گیمرها افزایش پیدا کرد و همچنین داستان بازی در پیرامون The Holy See of Ishgard در کنار نبردهای هزار ساله دراگون سونگ، گسترس پیدا کرد و مراحل جدیدی را به نسخه اصلی بازی اضافه شد. چندی پیش هم بروز رسانی جدیدی با شمراه ۳٫۳ برای عنوان فاینال فانتزی عرضه گشت که به جنگ های Dragonsong War خاتمه داد و ویژگی هایی همچون چاله های جدید، یورش های متحد جدید و... به بازی افزوده شد. این عنوان هم اکنون در دسترس علاقه مندان و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، رایانه های شخصی ویندوزی و مک او اس قرار دارد و قرار است در غرفه های شرکت اسکوئر انیکس نیز حضور یابد.

Final-Fantasy-XV

نام بازی: Final Fantasy XV

پلتفرم: کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان

استودیوی سازنده بازی: استودیوی بازی سازی کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: ۳۰ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با جمعه ۹ مهر ماه سال ۱۳۹۵)

توضیحات بازی:

شرکت مشهور و نامدار اسکوئر انیکس این بار با عرضه عنوان بی نظیر و مورد انتظار Final Fantasy XV، قصد دارد که این مجموعه را به یک شاهکار به تمام عیار تبدیل کند و با استفاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته، برای رسیدن به این هدف تلاش می کند. گیم پلی هیجان انگیز و روایت داستانی رمانتیک و غم انگیز بر اساس واقعیات، از ویژگی های این نسخه جدید از مجموعه فاینال فانتزی به حساب می آید. در این نسخه جانشین پادشاه لوسیس که همان نوکتیس نام دارد، در هنگام جنگ سرزمین های خود، با بهترین دوست خود به یک سفر حماسی می رود و وارد دنیای عجیب و غریب می شود! در این زمان، سرزمین او به دلیل نبردهای قبلیه ای به آتش کشیده شده و در حال شکست است. او این سفر حماسی را پیش رو گرفت و تنها به امید پایان یافتن جنگ ها و نبردها به کمک قدرتی شگفت انگیز، راهی سرزمینی مملو از جانواران غول پیکر و خطرناک و سیاه چاله های وحشتناک می شود. هدف نوکتیس، یافتن قدرت منحصر به فرد جهت مقابله با دشمنان و شکست آنان است که با نجات سرزمین های خود، پادشاهی خود را آغاز کند. در این میان، چندین نفر جان خود را از دست خواهند بود و همه چیز، مطابق میل نوکتیس پیش نخواهد رفت. در اواخر ماه سپتامبر امسال، این عنوان مورد انتظار در دسترس علاقه مندان این مجموعه و گیمرهای جهان قرار می گیرد.

hitman-2016

نام بازی: Hitman (2016)

پلتفرم: کنسول پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز

استودیوی سازنده بازی: لو اینتراکتیو (Io-Interactive) - یکی از استودیو های بازی سازی کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: هم اکنون قابل دسترس است - قسمت های جدید نیز در طول سال ۲۰۱۶ منتشر خواهند شد.

توضیحات بازی:

مجموعه پرطرفدار هیتمن، از گذشته مورد استقبال گیمرها و بازیکنان سراسر جهان قرار گرفت به طوری که کمپانی اسکوئر انیکس و استودیوی لو اینتراکتیو، پس از مشاهده موفقیت نسخه های پیشین به فکر ساخت نسخه های بعدی افتادند و در نهایت، در سال ۲۰۱۶ نسخه جدیدی از مجموعه هیتمن عرضه گشت که با گذشت زمان، قسمت های جدیدی به آن اضافه می شود. آن طور که به نظر می رسد گویا عقد قرارداد بازیکنان و گیمرها در نسخه جدید Hitman برای ترور هدف های مشخص و در مکان های مختلف، همچنان ادامه دارد. مکان این ترورها از جشنواره مد در شهر پاریس و سواحل آفتابی ایتالیا گرفته تا بازارهای شلوغ در شهر مراکش! در این عنوان، همانند نسخه های پیشین گیمرها مجبور هستند که به آرامی، شخصیت های مورد نظر را ترور کنند و وظیفه ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهند.

در نسخه ۲۰۱۶ بازی هیتمن که با گذشت زمان، قسمت های جدیدی به آن اضافه می شود که در این قسمت ها، هدف ها و داستان های جدیدی در اختیار طرفداران قرار می گیرد، گیم پلی بازی بر روی هدف گیری و ترورها متمرکز شده و آزادی عمل بازیکنان در انجام ماموریت ها به نسبت گذشته بیشتر شده است که تمامی این موارد، به جذابیت و هیجان انگیزی گیم پلی و بازی تاثیر مثبتی می گذارند.

منظور ما از بیان کلمه آزادی عمل، تصمیم گیری های بازیکنان و گیمرها در طول بازی است! به عبارت دیگر، نحوه ترور و انتخاب شخص مورد نظر جهت ترور، زمان حرکت و مکان شما جهت انجام ماموریت، به تصمیم شما بستگی دارد و شما باید در زمان و مکان درست و با هدف گیری دقیق، شخص انتخاب شده را ترور کنید. در صورتی که در انجام ماموریت خود، تمام تمرکز خود را بهره نگیرید، قطعا با شکست رو به رو خواهید شد. سازندگان با عرضه دیجیتالی بازی هیتمن، علاقه مندان را به دنیای ترور دعوت کرده و با انتشار قسمت ها و بروز رسانی های جدید، مراحل جدیدی را به بازی اضافه می کند. قسمت های جدید این بازی، در غرفه های شرکت اسکوئر انیکس به منظور تجربه حاضران نمایشگاه قابل دسترس خواهد بود.

Kingdom-Hearts-HD-2.8-Final-Chapter-Prologue

نام بازی: Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue

پلتفرم: انحصاری کنسول پلی استیشن ۴

استودیوی سازنده بازی: استودیو بازی سازی کمپانی اسکوئر انیکس و کمپانی دیزنی

تاریخ انتشار: در تاریخ نامشخصی از ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد (مصادف با آذر - دی ماه سال ۱۳۹۵)

توضیحات بازی:

استودیوی بازی سازی اسکوئر انیکس با همکاری شرکت مشهور دیزنی، سه بازی فرعی از مجموعه دوست داشتنی و محبوب Kingdom Hearts را با هم ادغام کرده و برای دارندگان کنسول نسل هشتم سونی یعنی پلی استیشن ۴ عرضه می کند که حاصل تلاش این دو شرکت، بازی Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue است! البته کیفیت و جلوه های بصری سه نسخه فرعی از مجموعه کینگ دام هرتز، Kingdom Hearts: Dream Drop Distance، در مقایسه با عناوین امروزی پایین است و خوشبختانه تیم سازنده بسیاری از تکسچرها، بافت ها، ویدیوها، تصاویر، چهره ها و.. را بازسازی کرده اند و با کیفیت مناسب تری، برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهند کرد. لازم به ذکر است استودیوی سازنده تنها به بازسازی این عنوان ویدیویی محبوب نپرداخته بلکه محتویات جدیدی نیز به آن اضافه کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این محتویات جدید شامل Kingdom Hearts 0.2: Birth by Sleep می باشد که بازیکنان قادر به ماجراجویی با آکوئا بعد وقایع و اتفاقات Kingdom Hearts: Birth by Sleep خواهند بود. به علاوه، بازی Kingdom Hearts HD 2.8 شامل Kingdom Hearts X، فیلم های اچ دی جدید به منظور روایت داستان های افسانه ای Foretellers و اتصال بخش های اولیه تاریخچه این مجموعه می شود که گیمرها را با وقایع و اتفاقات این مجموعه، بیشتر آشنا می کند. در صورتی که به غرفه اصلی کمپانی اسکوئر انیکس مراجعه کردید، حتما یک سر به این بازی جدید و مورد انتظار بزنید!

Rise-of-the-Tomb-Raider

نام بازی: Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration

پلتفرم: کنسول پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز

استودیوی سازنده بازی: کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) - یکی از استودیو های بازی سازی کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با سه‌ شنبه ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵)

توضیحات بازی:

لارا کرافت و مجموعه پرطرفدار تام رایدر ۲۰ ساله شد! بدون تردید موفقیت و محبوبیت ماجراجویی های شخصیت لارا کرافت بر هیچکس پوشیده نیست و کمپانی اسکوئر انیکس به همراه استودیوی کریستال داینامیکس با انتشار Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration به جشن بیست سالگی لارا کرافت، قهرمان محبوب جهان و مجموعه تام رایدر، ادامه می دهند! این عنوان قسمت و داستان جدیدی را به بازی بی نظیر و هیجان انگیز رایز آو تام رایدر اضافه می کند که نام آن، Blood Ties است. در قسمت جدید روابط خونی علاوه بر اضافه شدن بخش داستانی جدید، حالت گیم پلی co-op استقامتی جدید، پشتیبانی کامل از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن، لباس ها، سلاح ها، ویژگی ها و کارت های بیشتری به بازی اضافه می شود که جذابیت بازی را دو چندان می کند و با دست پر، به سراغ دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ خواهد رفت. البته به غیر از بخش پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی کمپانی سونی یعنی PlayStation VR، محتویات Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

دارندگان و خریداران نسخه سیزن پس بازی Rise of the Tomb Raider به راحتی در تاریخ انتشار این بسته الحاقی جدید، می توانند به صورت خودکار و رایگان این محتویات جدید را دریافت کنند و به تجربه آن بپردازند. البته نسخه کنسول پلی استیشن ۴ بازی فاقد سیزن پس می باشد چرا که در زمان انتشار بازی رایز آو تام رایدر، تمامی محتویات و بسته های الحاقی به همراه فایل اصلی بازی به فروش خواهد رفت و دیگر نیازی به خرید جداگانه دی ال سی ها و بسته های گسترش دهنده نیست.

اسکوئر انیکس پس از مشاهده موفقیت بی نظیر و فروش خارق العاده بازی Rise of the Tomb Raider بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، تصمیم گرفت که بسته های گسترش دهنده زیادی برای این عنوان محبوب عرضه کند که بزودی از آن ها رونمایی خواهد شد. در صورت انتشار هرگونه خبر، رسانه کلیک خبر مربوطه را پوشش خواهد داد. همراه ما باشید...

World-of-Final-Fantasy

نام بازی: World of Final Fantasy

پلتفرم: کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ویتا

استودیوی سازنده بازی: استودیو بازی سازی کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با جمعه ۷ آبان ماه سال ۱۳۹۵)

توضیحات بازی:

در بازی دنیای فاینال فانتزی ها، World of Final Fantasy، گیمرها در نقش شخصیت رین و کن که خواهر و برادر دو قلو به حساب می آیند، به دنیای Grymoire سفر می کنند. رین و کن قصد دارند که خاطرتان از یاد رفته خود را دوباره زنده کنند و همه آن ها را به خاطر بیاورند. همچنین ماجراجویی های جدیدی را در طول این سفر خود در پیش رو دارند که باید از پس دشمنان و مخالفان برآیند. بازیکنان و طرفداران که در نقش رین و کن خواهند بود، قادرند به همراه Chocobo، Behemoth و Cactuar نبردها را ارتقا دهند و برج های استراتژیک دفاعی محکمی بسازند و از خود و نیروهای ارتش که متشکل از انواع هیولاها هستند، دفاع کنند. همچنین در بازی جهان فانیال فانتزی به رشد نیروهای خود بپردازید و با نیرویی قوی تر، به سراغ دشمنان خود روید. این عنوان در اواخر ماه اکتبر امسال به دست طرفداران خواهد رسید.

  • عناوین اشتراکی کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix Collective)

The-Turing-Test

نام بازی: The Turing Test

پلتفرم: انحصاری رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز

استودیوی سازنده بازی: بالک هد اینتراکتیو (Bulkhead Interactive)

تاریخ انتشار: در تاریخ نامشخصی از ماه آگوست سال میلادی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد (مرداد - شهریور ماه سال ۱۳۹۵)

توضیحات بازی:

در پایگاه های آژانس فضایی بین المللی قطعا یه سری از اکتشافات محرمانه باقی می ماند اما این اطلاعات نباید از یک مهندس ویژه این پایگاه پنهان شود! کمپانی اسکوئر انیکس این بار با عرضه بازی The Turing Test شما را در نقش یک مهندس آژانس بین المللی (ISA) به نام آوا تورینگ قرار می دهد که باید از این اطلاعات محرمانه آگاه شوید و حقیقت پشت ماجرای این پایگاه فضایی تحقیقاتی اروپا بر روی قمر سیاره مشتری را به دست آورید. این عنوان به کمک موتور قدرتمند آنریل ۴ توسعه یافته و جهانی زیبا را برای گیمرها و بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. بازی در سبک یک پاژل اول شخص است که به کمک حل معماهای پیچیده با استفاده از ابزارهای دستکاری قدرت انرژی جهت انتقال قدرت از یک جسم به جسم دیگر به اهداف خود می رسید. این تمام ماجرا نیست و شما باید از انواع ماشین آلات هوشمند مصنوعی، سازه های عظیم الجثه، ابرازهای مختلف و... استفاده کنید و معماهایی که در پیش روی شماست را حل کنید. این عنوان جذاب قرار است در ماه اوت سال میلادی جاری به صورت انحصاری برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و عرضه شود.

Black-The-Fall

نام بازی: Black The Fall

پلتفرم: انحصاری رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز

استودیوی سازنده بازی: سند سولار استودیو (Sand Sailor Studio)

تاریخ انتشار: در تاریخ نامشخصی از سال میلادی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

توضیحات بازی:

دوران کمونیست کشور رومانی خاطرات تلخی را برای برخی از مردمان به خصوص اعضای استودیوی سند سیلور به جا گذاشته است! چندی پیش، اعضای استودیوی سند سیلور تصمیم گرفتند تا دنیایی تاریک و ظالمانه با الهام از خاطرات دوران کمونیست کشور رومانی، بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی ای را با نام Black The Fall طراحی و عرضه کند که دارای اتمسفر فوق العاده ای باشد. گیمرها و بازیکنان در این بازی به سراغ کشف جهانی صنعتی فراموش شده خواهند رفت که در آن قوانین سرسخت و مجازات های خشن، زندگی مردمان را به جهنم تبدیل کرده و معنی بشریت را به نابودی کشانده است. برای فرار از این جهان دست به چه کاری خواهید زد؟ چگونه می توان از این جهنم رهایی پیدا کرد؟ تنها راه برای نجات از وضعیت کنونی، حل پازل هایست که در پیش روی شما قرار دارند. البته توجه داشته باشید که افراد زیادی برای مقابله و شکست شما تلاش خواهند کرد و با انجام توطئه هایی، شما را مرتبا به دردسر می اندازند. بنابراین، رهایی و فرار از این کشور صنعتی فراموش شده کار سختی محسوب می شود. کمپانی ناشر اسکوئر انیکس بازی Black The Fall را در نیمه سوم سال میلادی جاری برای رایانه های شخصی ویندوزی عرضه خواهد کرد و انتظار می رود که این بازی ویدیویی، در اوایل سال میلادی آینده (۲۰۱۷) در اختیار دارندگان کنسول های خانگی قرار گیرد.

Tokyo-Dark

نام بازی: Tokyo Dark

پلتفرم: انحصاری رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز

استودیوی سازنده بازی: چری موخی (Cherrymochi)

تاریخ انتشار: در تاریخ نامشخصی از سال میلادی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

توضیحات بازی:

در تاریکی شب های توکیو، چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ استودیوی چری موخی این بار با انتشار بازی Tokyo Dark، شما به شب های تاریک شهر توکیو می برد، شهری که مملو از جنایت های حرفه ای و بدون سر نخ، قتل های مختلف و سایر جرایم است! شما در نقش کارآگاه ایتو به اکتشاف توکیو خواهید پرداخت و با جمع آوری سرنخ ها و تصمیم گیری های سخت و مهم، معماها را حل کرده و عاملان جنایت های مختلف را پیدا خواهید کرد. البته تصمیم های شما در طول بازی Tokyo Dark بسیار مهم و حیاتی هستند چرا که عواقب گسترده ای به جا می گذارند و نتیجه نهایی داستان، به انتخاب های شما بستگی دارد. شما در نقش کارآگاه ایتو با افراد مختلفی بحث و گفت گو می کنید که گزینه های متعددی پیش روی شما قرار دارد که با انتخاب بهترین گزینه ها، عاملان جنایت ها پیدا خواهند شد. بنابراین یک انتخاب صحیح و درست، شما را به راحتی به اهدافتان می رساند و یک انتخاب اشتباه و ناصحیح، شما را از رسیدن به جواب بازمی دارد. شما در تلاش ایفای وظیفه خود و اعتدال در زندگی معمولیتان هستید! حال سوال اینجاست که آیا گذشته بازگشته و شما را به دام خواهند انداخت و یا شما با انتخاب تصمیماتتان در برابر تاریکی های شهر توکیو مقاومت می کنید؟ بازی Tokyo Dark در تاریخ نامشخصی از نیمه سوم سال ۲۰۱۶ برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

Oh-My-Godheads

نام بازی: Oh My Godheads

پلتفرم: انحصاری رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز

استودیوی سازنده بازی: تیتوتیتک (Titutitech)

تاریخ انتشار: در سه ماهه اول سال میلادی ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

توضیحات بازی:

هدف شما در بازی Oh My Godheads بسیار ساده و قابل فهم است اما راه رسیدن به این هدف کاملا شما را به چالش خواهد کشاند! تنها هدف شما، به دست آوردن سرهای خشمگین و عصبانی است که برخی از این سرها زنده هستند و عکس العمل هایی از خود همانند انفجار و... نشان می دهند. شما در حالت های ۱ الی ۴ نفره می توانید با دوستان خود وارد رقابت شوید و مانند هدف سایر عناوین آنلاین و چند نفره که هدف آن ها به دست آوردن پرچم هاست، به سرها حمله کنید و با مقابله با دشمنان خود، سرهای زیادی به دست آورید. قطعا دوستان شما به راحتی اجازه نمی دهند که صاحب سرهای زنده و خشمگین شوید! بنابراین باید آن ها را تکه تکه و نابود کنید و پس از به دست آوردن سرها، آن ها را در مجسمه های خود بازگردانید و صاحب امتیاز شوید. البته اگر قادر به انجام این کار باشید...!

اعضای استودیوی تیتوتیتک مدعی هستند که ایده اصلی بازی Oh My Godheads را از عناوین قدیمی و پرطرفدار نظیر Micro Machines، Worms و Street Fighter الهام گرفته و هدف آن، ایجاد دوباره یک سرگرمی سالم چند نفره سریع با محیط های کاملا سه بعدی و کیفیت بهتر می باشد. این عنوان ویدیویی قرار است در نیمه اول سال میلادی آینده (۲۰۱۷) به دست پی سی بازها برسد.

Goetia

نام بازی: Goetia

پلتفرم: انحصاری رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک او اس

استودیوی سازنده بازی: سوشی (Sushee)

تاریخ انتشار: هم اکنون قابل دسترس است.

توضیحات بازی:

با دنیای بازی ویدیویی Goetia در نقش روح ابیگلی بلک وود خواهید بود. استودیوی بازی سازی سوشی این بار با عرضه بازی کاملا متفاوتی به نام Goetia، سرگرمی را دوباره به طرفداران این بازی ویدیویی بازمی گرداند. شخصیت اصلی بازی ابیگلی بلک وود نام دارد که روح او پس از گذشت چندین سال از قبر برخواسته و خواهان حل معمایی مرموز در پیرامون تاریخچه خانواده و مرگ او است. وی نمی داند که چرا از دنیا رفته و برای یافتن پاسخ این سوال، دست به هر کاری می زند. معماهایی که به همین سادگی قابل حل نیستند و شما باید در جست و جوی ملک اربابی ها و خرابه های روستای اوکمارش باشید تا به حقیقت مرگ خود پی ببرید. معمایی دشوار در کنار یک داستان عمیق و درگیر کننده در انتظار شماست که از حقیقت های غمناک پیرامون گذشته خانواده ابیگلی و قضیه قتل او آگاه شوید.

  • عناوین کنسول دستی و موبایل های هوشمند

Deus-Ex-GO

نام بازی: Deus Ex GO

پلتفرم: تلفن های هوشمند و تبلت ها مبتنی بر سیستم عامل اندروید و آی او اس

استودیوی سازنده بازی: اسکوئر انیکس مونترال (Square Enix Montréal) - یکی از استودیوهای کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: در تاریخ نامشخصی از تابستان سال میلادی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

توضیحات بازی:

افزایش محبوبیت بازی های موبایل های هوشمند باعث شد که کمپانی های مختلفی به سراغ عرضه این عناوین ویدیویی روند که در این میان، کمپانی اسکوئر انیکس به دلیل موفقیت قسمت اول مجموعه Deus Ex که Deus Ex: Human Revolution نام دارد، تصمیم گرفت که این عنوان را در قالب یک بازی موبایلی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه و به طرفداران این بازی اضافه کند. البته این شرکت در گذشته دو بازی Hitman Go و Lara Croft Go را برای هر دو سیستم عامل ذکر شده عرضه کرد و با استقبال بی نظیری از کاربران و بازیکنان مواجه گردید. حال بازی جدیدی به نام Deus Ex GO به مجموعه عناوین Go شرکت اسکوئر انیکس مونترال اضافه می شود تا بازیکنان را به یک جهان پر رمز و راز Deus Ex ببرد. شخصیت اصلی مجموعه Deus Ex، آدام جنسن، در این نسخه نیز حضور دارد و با هک های پی در پی و مبارزه های حرفه ای با دشمنان خود، از یک سری معماها سر درمی آورد و به بررسی سایر معماهای مرموز می پردازد. مخفی کاری ایده اصلی این بازی به حساب می آید که باید به صورت کاملا مخفیانه وارد عمق منطقه دشمنان شوید و از توطئه های تروریستی آگاه شوید. البته در این میان تیم Juggernaut Collective و TF29 شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری می کنند و به صورت متحد وارد این ماموریت خواهید شد. این بازی ویدیویی در اواخر ماه آینده میلادی در دسترس سیستم عامل های اندروید و آی او اس قرار می گیرد که پس از پرداخت مبلغ بازی، می توانید از فروشگاه گوکل پلی استور و اپل استور آن را دریافت کنید.

در پایان این مقاله، دیدگاه شما در رابطه با عناوین حاضر در غرفه های رسمی اسکوئر انیکس در رویداد بزرگ گیمز کام ۲۰۱۶ چیست؟ آیا کمپانی اسکوئر انیکس از عناوین جدید دیگری نیز رونمایی خواهد کرد؟ جذابیت و کیفیت این غرفه ها و رویداد بزرگ پیش رو را چگونه پیش بینی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر