آمار میزان موفقیت سامانه غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی

پس از گذشت زمانی از اجرای طرح غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی از طریق سامانه ۸۰۰، حالا با مشاهده آمار و ارقام ها، میزان موفقیت این سامانه سنجیده خواهد شد.

آمار میزان موفقیت سامانه غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی

به گزارش کلیک، معاون رگولاتوری گفت: طبق آخرین آمار و پس از اطلاع ‌رسانی صورت گرفته، از سوی اپراتور اول یک میلیون و ۵۷ هزار سرویس و سه میلیون و ۳۷۲ هزار و ۷۷۶ پیامک تبلیغاتی لغو شده است.

حسین فلاح جوشقانی افزود: در اپراتور دوم نیز تعداد سرویس‌ های لغو شده ۱۰ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۵۵ مورد و پیامک‌ های تبلیغاتی لغو شده ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۶۱۳ مورد بوده است.

فلاح جوشقانی اضافه کرد: در اپراتور سوم هم ارسال ۳۸ هزار سرویس و ۴۸ هزار پیامک تبلیغاتی لغو شده است.

وی در توضیح عملکرد این سیستم اظهار داشت: تاکنون اپراتورها عملکرد رضایت بخشی داشته ‌اند و با حساسیت این موضوع را دنبال و موارد اعلام شده را حذف کرده‌ اند.

وی تصریح کرد: نباید انتظار داشت تمام موارد به صفر برسد، تاکنون اپراتورها بیش از ۷۰ میلیون پیامک جهت اطلاع‌ رسانی درباره این سامانه با نام رگولاتوری ارسال کرده‌ اند.

ارسال نظر