سوپر ماریو رکورد شکست؛ مشکلات کاربران iOS در نصب کردن بازی به دلیل تقاضای بالا

دیروز بازی سوپر ماریو ران، در اپ استور قرار گرفت و تقاضای بیش از حد و فوق‌العاده کاربران iOS برای این بازی منجر به از دسترس خارج شدن این بازی از اپ استور شد.

سوپر ماریو رکورد شکست؛ مشکلات کاربران iOS در نصب کردن بازی به دلیل تقاضای بالا

به گزارش کلیک ، کمپانی نینتندو، اپل را برای عرضه بازی پرطرفدار خود یعنی سوپر ماریو ران انتخاب کرد. حالا این بازی نوستالژیک بر روی دستگاه های iOS عرضه شده است ولی تقاضای بسیار بالای کاربران برای دریافت این برنامه، باعث شد تا اپ استور از سرویس خارج شود.

کاربران iOS هنگامی که به صفحه اپ استور مراجعه می کنند و برای دانلود این برنامه اقدام می نمایند با جمله: اپ استور در حال حاضر در دسترس نمی باشد، لطفاً کمی بعد دوباره امتحان کنید، مواجه می شوند.

این موضوع تنها در ارتباط با بازی سوپر ماریو ران نبوده است، بلکه بسیاری از بازی های اپ استور نیز از دسترس خارج شده اند و این استقبال بی نظیر دردسر هایی را نیز برای اپل به بار آورده است و بسیاری از کاربران حین باز شدن اپ استور خود با چنین جملاتی که اپ استور هم اکنون آماده سرویس دهی نیست، مواجه می شوند. یکی از کاربران گزارشی را ارائه داده است که در لیست اپ استورخود برای دانلود شش برنامه پشت سر هم با چنین مشکلی مواجه شده است.

خوشبختانه اپل به سرعت مشکل را بررسی کرد و توانست طی مدت کوتاهی این مسئله را برطرف کند، بازی مشهور سوپر ماریو ران، براساس شایعاتی در سال جدید ممکن است برای دستگاه های اندروید نیز ارائه شود. در این بازی در سیستم عامل iOS ما شاهد سه مرحله رایگان هستیم و از مرحله چهارم (به جز ۲۰ ثانیه اول مرحله چهارم) کاربر برای بازی کردن هر مرحله باید ۹٫۹۹ دلار پرداخت کند.

ارسال نظر