T-Mobile: آیفون خود را به iOS 10 ارتقا ندهید

شرکت هلدینگ ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه T-Mobile به کاربران هشدار داد که تا برطرف نشدن مشکلات iOS 10، آیفون خود را آپدیت نکنند.

T-Mobile: آیفون خود را به iOS 10 ارتقا ندهید

به گزارش کلیک، T-Mobile در وب‌سایت خود به مشترکین هشدار داد که آیفون خود را به‌روزرسانی نکنند. به‌روزرسانی آیفون و تبدیل آن به iOS 10 درگوشی‌های هوشمند Apple iPhone 6,Apple iPhone 6 Plus,Apple iPhone SE باعث بروز برخی ایرادات در اتصالات می شود. به همین دلیل از کاربران آیفون خواسته شده تا برطرف شدن این مشکل آیفون خود را به روزرسانی نکنند.

T-Mobile: آیفون خود را به iOS 10 تبدیل نکنید

بسیاری از کاربران هنگام به روزرسانی دستگاه خود به iOS 10 با پیغام خطا روبرو شده اند؛ اپل در برطرف کردن این مشکل به کاربران خود پیشنهاد داد که از آیتیونز دستگاه خود را به روزرسانی کنند. اگر با استفاده از آیتیونز هم موفق نشدید باید با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

T-Mobile در ادامه صحبت های خود افزود که اپل در حال برطرف کردن این مشکل در ۴۸ ساعت آینده خواهد بود. اگر کاربری آیفون خود را به iOS 10 تبدیل کرده است و در اتصالات با مشکل مواجه شده است می تواند دستگاه خود را خاموش و روشن کند و در صورت برطرف نشدن مشکل با پشتیبانی اپل تماس بگیرد.

ارسال نظر