بهترین برنامه های زنگ هشدار برای اندروید و آیفون

اگر بیدار شدن و بیرون آمدن از رخت خواب برایتان دشوار است، حتما یکی از بهترین برنامه های زنگ هشدار را روی گوشی خود نصب کنید تا از کار‌های خود عقب نیافتید.

بهترین برنامه های زنگ هشدار برای اندروید و آیفون

بهترین برنامه های زنگ هشدار برای اندروید و آیفون

آیا تا به حال شده است هنگام به صدا درآمدن زنگ هشدار گوشی آن را به تعویق انداخته و یا کلاً غیرفعال کنید و از کلاس درس یا یک جلسه کاری مهم جا بمانید؟

بیدار شدن و بیرون آمدن از رخت خواب برای همه آسان نیست. به همین خاطر قصد داریم در ادامه به معرفی بهترین برنامه های زنگ هشدار برای اندروید و آیفون بپردازیم؛ برنامه‌هایی که باعث می‌شوند روز خود را با انجام فعالیت‌های فیزیکی و ذهنی آغاز کنید.

همچنین بخوانید: بهترین اپلیکیشن های دخترانه که باید روی گوشی خود نصب کنید

اپلیکیشن Walk Me UP

این اپلیکیشن شما را وادار می‌کند تا واقعاً از رخت خواب بیرون آمده و در اتاق قدم بزنید تا خواب از سرتان بپرد. اگر برنامه را در حالت Evil Mode قرار دهید، امکان به تعویق انداختن آلارم را نخواهید داشت.

این برنامه را می‌توانید از فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

اپلیکیشن Alarmy

همه ما هنگام صبح از روتین خاصی پیروی می‌کنیم. به عنوان مثال به آشپزخانه رفته و برای خود چای یا قهوه میریزیم. اپلیکیشن Alarmy تا عکس شما را هنگام رفتن به این قسمت از خانه دریافت نکند، به زنگ زدن ادامه می‌دهد. کافی است بخش‌های مختلف مثل آشپزخانه را در اپلیکیشن علامت بزنید.

این برنامه روی هر دو پلتفرم اندروید و آیفون عرضه شده است.

اپلیکیشن Shake-It

شیک-ایت یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های آلارم گوشی برای اندروید است. افراد به محض بیدار شدن باید گوشی را برای مدتی تکان دهند تا آلارم قطع شود. اما این تمام ماجرا نیست. این برنامه شما را وادار می‌کند تا چند مرتبه روی دستگاه فریاد بزنید و خوابیدن یادتان برود. همچنین به یکی از افراد موجود در فهرست مخاطبان پیام می‌فرستد تا آن‌ها شما را بیدار کنند.

اپلیکیشن Motion Alarm Clock

این برنامه نیز مانند Walk Me Up شما را مجبور می‌کند تا مدتی در اطراف خانه قدم بزنید. حتی اگر برنامه را در پس‌زمینه اجرا کنید و گوشی را در حالت بی‌صدا (Silent) قرار دهید، Motion Alarm Clock به زنگ زدن ادامه می‌دهد.

این برنامه فقط روی iOS عرضه شده است.

اپلیکیشن I Can't Wake Up

به یکی دیگر از بهترین برنامه های زنگ هشدار برای اندروید می‌رسیم. این اپلیکیشن روش‌های جالبی برای بیدار کردن شخص دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تکان دادن گوشی، تکرار کردن چمله نشان داده شده روی نمایشگر، اسکن یک بارکد، تایپ چندین کلمه و پاسخ دادن به سؤالات ریاضی اشاره کرد.

ارسال نظر