برای شکایت از راننده اسنپ به کجا مراجعه کنیم؟

گاهی پیش می‌آید که کاربر با راننده اسنپ مشکل پیدا می‌کند؛ مشکلات مختلف و حادی که باعث نارضایتی مسافر از راننده می‌شود. برای شکایت از راننده اسنپ چه کاری باید انجام داد؟ آیا اسنپ به این شکایات رسیدگی می‌کند؟

برای شکایت از راننده اسنپ به کجا مراجعه کنیم؟

نحوه شکایت از راننده اسنپ

تاکسی‌های اینترنتی شرایط حمل و نقل را برای کاربران ایمن و کاربردی کرده‌اند. به طوری که باعث شده تاکسی‌ها و آژانس‌ها فعالیت گذشته خود را نداشته باشند. سفرهای کم‌هزینه و امن، بازار تاکسی‌های اینترنتی را رونق داده است.

بیشتر بخوانید | فریبکاری عجیب اسنپ فود و پشت پرده تاخیر در ارسال سفارش ها

گاهی پیش می‌آید کاربر برای رفتن به محل کار یا فروشگاه درخواست اسنپ می‌کند. در طول سفر، به دلایل مختلفی با راننده اسنپ به مشکل برمی‌خورد. به طوری که موجب نارضایتی مسافر از عملکرد راننده می‌شود.

اسنپ در اپلیکیشن خود سیستم امتیازدهی به راننده را تعبیه کرده است. اولین کار برای ابراز نارضایتی کاربر از راننده، دادن امتیاز پایین با ذکر دلیل است. اسنپ گزینه‌های مختلفی مثل نحوه رفتار راننده، سیستم تهویه ماشین و حفظ حریم خصوصی را در این سیستم قرار داده است.

بر اساس اعلام اسنپ، این شرکت به تمامی نمرات توجه می‌کند. اگر راننده‌ای میانگین نمرات پایینی داشته باشد،‌ عملکرد راننده را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر اثبات شود که راننده عملکرد قابل قبولی ندارد و امتیازی پایین‌تر از ۴.۳ کسب کرده باشد، اسنپ همکاری خود با راننده را قطع می‌کند. ناگفته نماند، اگر راننده عملکرد خوب و رضایت‌بخشی داشته باشد، اسنپ سرویس ویژه‌ای با مزایای خوبی را برای او در نظر می‌گیرد.

شکایت از راننده اسنپ شکایت از راننده اسنپ

چگونه از راننده اسنپ شکایت کنیم؟

در مواقع به خصوص و حادی، کاربر نسبت به عملکرد و نحوه رفتار راننده اعتراض دارد و قصد شکایت از راننده اسنپ را دارد. جالب است بدانید، هر سفر کاربران دارای کد هستند و تاریخچه سفرها در سرورهای اسنپ ثبت می‌شوند.

بنابراین، کاربر برای شکایت از راننده اسنپ می‌تواند با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرد. این شرکت شماره تماس‌های ۴۱۸۴۹۰۰۰-۰۲۱ و ۹۱۰۳۹۰۰۰-۰۲۱ را برای پشتیبانی و رسیدگی به مشکلات کاربران در نظر گرفته است.

کاربران می‌توانند به پشتیبانی تماس بگیرند و از راننده اسنپ شکایت کنند. اپراتور اسنپ پرونده رسیدگی به شکایت کاربر به همراه تاریخچه سفر را ایجاد می‌کند و به بخش بازرسی اسنپ منتقل می‌کند. این بخش، موضوع را بررسی می‌کند تا به صحت و سقم ماجرا پی ببرد. پس از بررسی، اگر راننده تخلف کرده باشد، حساب کاربری او برای همیشه غیرفعال خواهد شد.

نظر شما درباره شکایت از راننده اسنپ چیست؟ آیا تا به حال هنگام سفر با اسنپ به مشکل خورده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر