لینک دانلود ویندوز ۱۱ نسخه ۶۴ بیتی

شرکت مایکروسافت نسخه‌ پایدار ویندوز ۱۱ را به صورت رسمی منتشر کرد. علاقه‌مندان به نسخه جدید ویندوز می‌توانند هم‌اکنون اقدام به دانلود و نصب این ویندوز کنند.در ادامه مطلب لینک دانلود ویندوز ۱۱ نسخه ۶۴ بیتی قرار داده شده است.

لینک دانلود ویندوز ۱۱ نسخه ۶۴ بیتی

لینک دانلود ویندوز ۱۱ نسخه ۶۴ بیتی

بالاخره سیستم‌عامل جدید شرکت مایکروسافت به صورت رسمی منتشر شد. ویندوز ۱۱ نسبت به نسخه پیشین خود تغییرات زیادی کرده است. رابط کاربری این ویندوز بازطراحی شده و شاهد فضای جدیدی در نسخه یازدهم ویندوز هستیم.

یکی از نکات مهم ویندوز ۱۱، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی است. به طوری که کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل اندروید را در این ویندوز اجرا کنند. جالب است بدانید، منوی استارت ویندوز دستخوش تغییراتی شده و دیگر شاهد کاشی‌های زنده در این سیستم‌عامل نیستیم.

شرکت مایکروسافت هوای پی‌سی گیمرها را داشته و امکانات ویژه‌ای را برای گیمرها در نظر گرفته است. ویندوز ۱۱ تجربه درخشانی از بازی کردن را برای گیمرها فراهم می‌کند. اپلیکیشن Xbox Game Pass به این نسخه از ویندوز اضافه شده است تا بازیکنان به مجموعه بزرگی از بازی‌های ویدیویی دسترسی پیدا کنند.

شایان ذکر است، ویجت‌های جدیدی به ویندوز ۱۱ اضافه شده است. کاربران با استفاده از ویجت‌ها می‌توانند شرایط آب و هوایی، بروزترین اخبار و تقویم را چک کنند. این ویجت‌ها شبیه کاشی‌های زنده‌ای هستند که پیش‌تر در منوی استارت ویندوز ۱۰ مشاهده کرده بودیم.

ویندوز ۱۱ منتشر شد ویندوز ۱۱ منتشر شد

چگونه ویندوز ۱۱ را دریافت کنیم؟

کسانی که ویندوز ۱۰ را در سیستم کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب کرده‌اند، آپدیت رایگان ویندوز ۱۱ را دریافت خواهند کرد. این آپدیت در قسمت Update & Security بخش Settings ویندوز قرار دارد که به مرور برای همه کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

ناگفته نماند، مایکروسافت لینک دانلود ویندوز ۱۱ را در سایت خود قرار داده است. کاربران می‌توانند برای دریافت نسخه پایدار ویندوز ۱۱ از طریق لینک پایین اقدام کنند:

برای آشنایی از نحوه نصب جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود می‌توانید به مطلب آموزش نصب ویندوز ۱۱ در کلیک مراجعه کنید.

ارسال نظر