بیکسبی ویژن در گوشی گلکسی S9 قبل از ترجمه تصویری، زبان مبدأ را تشخیص می دهد

رسانه کلیک - شایعات جدید به ویژگی جدید بیکسبی ویژن در گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس اشاره دارند. به نظر می رسد اپلیکیشن Bixby Vision در پرچمداران جدید سامسونگ هنگام ترجمه زنده متون عملکرد هوشمندانه تری از خود نشان داده و زبان مبدأ را با استفاده از واقعیت افزوده تشخیص دهد.

بیکسبی ویژن در گوشی گلکسی S9 قبل از ترجمه تصویری، زبان مبدأ را تشخیص می دهد

بیکسبی ویژن قابلیت فرمان صوتی هوشمند را از طریق دوربین در اختیار پرچمداران سامسونگ قرار می دهد. بر اساس شایعات، بیکسبی ویژن با بهره گیری از فناوری واقعیت افزوده قرار است قابلیت ترجمه هوشمند را به گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس اضافه کند.

با نزدیک شدن به کنگره جهانی موبایل 2018 اخبار شایعات مرتبط با گل سر سبد این نمایشگاه، گلکسی اس 9 هر روز داغ تر می شود ( اخبار و شایعات گلکسی S9 ).

یکی از افشاگران حوزه موبایل امروز در شبکه اجتماعی ردیت از تخفیف 350 دلاری سامسونگ به خریداران گلکسی S9 و Galaxy S9 Plus خبر داد ( سامسونگ به خریداران گلکسی اس 9 بابت تعویض گوشی های قدیمی تخفیف می دهد ). زمان زیادی از درز این خبر نگذشت که فضای مجازی از شایعه دیگری مبنی بر قابلیت های استثنایی بیکسبی ویژن در گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس پر شد.

بیکسبی که رقیب سامسونگی Google Assiatant و Siri اپل است، در حال حاضر قابلیت های بی نظیری در ترجمه و برگردان کردن متون به زبان های مختلف دارد. بیکسبی ویژن به کاربران برخی از مدل های بالارده سامسونگ این امکان را می دهد از نوشتار و متون خارجی عکس بگیرند و با برجسته کردن قسمت های دلخواه، به ترجمه سریع متن دسترسی پیدا کنند.

بیکسبی ویژن در گوشی گلکسی اس 9

البته کاربران گوشی های اندروید هم اکنون می توانند با استفاده از قابلیت ترجمه عکسی اپلیکیشن Google Translate از امکان ترجمه زنده در سیستم عامل اندروید برخوردار شوند. اما بیکسبی ویژن بر اساس شایعات قرار است با یک ویژگی متمایز در گلکسی اس 9 ظاهر شود و آن هم تشخیص زبان مبدأ است که دستیار صوتی گوگل از آن بی بهره مانده است.

در حال حاضر، قابلیت ترجمه با دوربین هم در دستیار صوتی بیکسبی و هم در اپلیکیشن Google Translate تنها با دانلود زبان مبدأ امکان پذیر است؛ به این صورت که اگر کاربر نتواند زبان را تشخیص دهد با مشکل مواجه می شود. حال اگر شایعات صحت داشته باشند، Bixby Vision در گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس با تشخیص خودکار زبان کار ترجمه زنده را برای کاربران به مراتب راحت تر می کند.

حال، به نظر شما تجهیز بیکسبی ویژن به چنین ویژگی چه تاثیری بر فروش پرچمداران سامسونگ و سهم این شرکت کره ای از بازار تلفن های همراه خواهد داشت؟

ارسال نظر