نسخه کامل فتوشاپ برای آیپد عرضه می شود؛ قدم بزرگ ادوبی در دنیای موبایل

رسانه کلیک - فتوشاپ یکی از کاربردی ترین نرم افزارها در دنیای رایانه ها محسوب می شود. شرکت ادوبی (Adobe) قصد دارد در آینده نسخه کامل فتوشاپ را برای آیپد عرضه کند.

نسخه کامل فتوشاپ برای آیپد عرضه می شود؛ قدم بزرگ ادوبی در دنیای موبایل

در سال گذشته میلادی اپل با معرفی iOS 11 تغییراتی بنیادی در آیپد ایجاد کرد و سعی در این داشت که این تبلت ها را تبدیل به یک کامپیوتر کاربردی کند. با وجود این تلاش، آیپدهای اپل فاقد بسیاری از نرم افزارهای محبوب در دنیای کامپیوترها هستند. از میان این اپلیکیشن ها می توان به نسخه کامل فتوشاپ اشاره کرد.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی بلومبرگ منتشر شده است، ادوبی در حال توسعه نسخه کامل فتوشاپ برای آیپدهای شرکت اپل است. این کمپانی اعلام کرده که قصد دارد از نسخه کامل این برنامه در ماه اکتبر سال جاری رونمایی کند و آن را در سال 2019 در اختیار کاربران قرار دهد.

مدیر ارشد تولید ادوبی در پروژه Creative Cloud، اسکات بلسکی اعلام کرده که این شرکت در حال آماده سازی فتوشاپ برای پلتفرم های مختلف است. بلسکی در رابطه با زمان عرضه این نسخه اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

تا به امروز شرکت ادوبی از چندین اپلیکیشن ویرایش عکس برای سیستم عامل iOS رونمایی کرده است که از میان آن ها می توان به فتوشاپ اکسپرس اشاره کرد. اپلیکیشن های ارائه شده توسط ادوبی در مقایسه با نسخه ویندوز و مک فتوشاپ کارایی و کیفیت کمتری دارند.

در حال حاضر اپلیکیشن پولی Affinity Photo برای کاربران آیپد عرضه شده که تجربه کاربری مناسبی را برای آن ها به ارمغان می آورد. این اپلیکیشن در مقایسه با برنامه های مشابه شرکت ادوبی کارایی بالاتری دارد.

بلومبرگ اعلام کرده که عرضه نسخه کامل فتوشاپ می تواند برگ برنده شرکت ادوبی باشد. به نظر می رسد بسیاری از کاربران به دنبال تجربه این اپلیکیشن بر روی آیپدهای خود باشند ( آیپد 2018 به فیس آیدی مجهز می شود؛ رونمایی در نیمه دوم سال ).

ارسال نظر