با اپلیکیشن واقعیت افزوده ناسا، فضاپیماهای واقعی را به صورت سه بعدی تماشا کنید

رسانه کلیک - اپلیکیشن واقعیت افزوده ناسا قادر است فضاپیماهای معروف را به صورت سه بعدی روی گوشی نمایش دهد.

با اپلیکیشن واقعیت افزوده ناسا، فضاپیماهای واقعی را به صورت سه بعدی تماشا کنید

در حالی که استیکرهای واقعیت افزوده گوگل برخی از فضاپیماهای خیالی فیلم جنگ ستارگان را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد، بخشی از افراد می توانند برای لذت بیشتر از اپلیکیشن واقعیت افزوده ناسا استفاده کنند. همانطور که از اسم این اپلیکیشن می توان حدس زد، کاربر توسط فناوری واقعیت افزوده می تواند فضاپیماها را به صورت سه بعدی مشاهده کند ( ناسا شهاب سنگ های 79 میلیون تنی را به کمک بمب هسته ای نابود می کند ).

با نصب و اجرای این اپلیکیشن، چهار ماموریت در برابر کاربر قرار می گیرد که زمین، مریخ، سیاره ای و دیگر را تشکیل می دهد. ماموریت زمین شامل ماهواره SMAP (رطوبت خاک فعال و غیرفعال)، ماموریت مریخ شامل مریخ‌نورد کنجکاوی (Curiosity)، ماموریت سیاره ای شامل Cassini ،Voyager و Juno و دیگر نیز آنتن 70 متری DSN را شامل می شود.

در هر یک از این ماموریت ها با انتخاب علامت سوال در سمت راست این اپلیکیشن به صفحه مربوط به آن می روید. نحوه راه اندازی این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و شبیه به استیکرهای واقعیت افزوده است. برای مشاهده مدل نهایی باید دوربین گوشی هوشمند خود را چند بار در مسیری که مشخص شده حرکت دهید.

[lightgallery images="159665,159666,159667,159668"]

نتایج بدست آمده توسط اپلیکیشن واقعیت افزوده ناسا بسیار جالب است. مدل ها بسیار دقیق هستند و قطعات متحرک آن ها نیز می چرخند و صدا تولید می کنند. به صورت پیش فرض این مدل ها ابعاد کوچکی دارند ولی کاربر می تواند آن ها را در اندازه اصلی نیز مشاهده کند.

در رابطه با دستگاه هایی که از این اپلیکیشن پشتیبانی می کنند اطلاعات جامعی منتشر نشده است. در پلی استور از دستگاه های پیکسل XL، پیکسل XL 2 و گلکسی S8 پلاس به عنوان محصولاتی که از این اپلیکیشن پشتیبانی می کنند یاد شده است. این اپلیکیشن را می توانید از طریق اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید.

ارسال نظر