پخش ویدیوهای اینستاگرام و فیس بوک در بروزرسانی جدید اپلیکیشن واتس اپ

رسانه کلیک - اپلیکیشن واتس اپ به تازگی بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده که امکان پخش ویدیوهای اینستاگرام و فیس بوک را برای کاربران فراهم کرده است.

پخش ویدیوهای اینستاگرام و فیس بوک در بروزرسانی جدید اپلیکیشن واتس اپ

همان طور که می دانید، اپلیکیکشن واتس اپ یک پیام رسان رایگان و نسبتا معروف در سطح دنیا به حساب می آید که طرفداران خاص خود را در کشورمان نیز داراست. به وسیله آن می توانید از طریق اینترنت خط (LTE یا 3G یا ...) یا وای فای با دوستان خود ارتباط داشته باشید و از این طریق، در هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید.

در آخرین نسخه اپلیکیشن واتس اپ که به تازگی ارائه شده، قابلیت پخش ویدیوهای اینستاگرام و فیس بوک به صورت مستقیم داخل آن میسر شده و بدون خروج از این اپلیکیشن می توانید ویدئوهای مورد نظر را مشاهده کنید. به کمک ویژگی تصویر در تصویر (picure-in-picture) نیز می توانید در هنگام چت با دیگران همچنان به تماشای ویدیو بپردازید.

اگر شما به عنوان مدیر یک گروه انتخاب شده اید، می توانید مجوز مدیریت سایر افراد را با مراجعه به Group Info و انتخاب Dismiss As Admin، از آنها صلب کنید.

همچنین در بروزرسانی جدید اپلیکیشن واتس اپ مدیران گروه می توانند با مراجعه به Group Info و انتخاب Group Settings، امکان ویرایش مشخصات ، آیکون و موضوع گروه برای افراد مختلف را محدود کنند.

نکته: تغییرات یاد شده در حال حاضر تنها برای نسخه آی او اس اپلیکیشن WhatsApp در نظر گرفته شده است و کاربران اندرویدی باید منتظر اضافه شدن آنها باشند.

هم اینک می توانید با مراجعه به اپ استور اپل ، اپلیکیشن واتس اپ را به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و از قابلیت های جدید آن استفاده کنید.

ارسال نظر