طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (24 اردیبهشت 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 24 اردیبهشت 98 اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو 405 بنزینی و پژو 206 تیپ 2 حضور دارند.

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو (24 اردیبهشت 98)

ایران خودرو مانند روزهای قبل شرایط فروش فوری محصولات خود را اعلام کرده است ( شرایط فروش فوری ایران خودرو 23 اردیبهشت 98 ). در این طرح مانند گذشته شاهد خضور دو خودرو هستیم.

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 24 اردیبهشت 98 به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

موعد تحویل

پژو 405 بنزینی 631,854,000 30 روز
پژو 206 تیپ 2 672,834,000 30 روز

این طرح از امروز ساعت 10 صبح آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال باقی می ماند. قیمت های در نظر گرفته شده در این طرح بر اساس قیمت حاشیه بازار است.

در حالی که از اواخر سال گذشته شاهد فروش فوری محصولات شرکت های ایران خودرو و سایپا بودیم، همچنان قیمت خودرو در بازار روند افزایشی دارد. این موضوع باعث شده بسیاری از افراد از خرید خودرو منصرف شوند که البته دلیل اصلی آن، نبود نقدینگی است.

بر اساس جدیدترین گزارش ها، قوه قضاییه قصد ورود به بازار خودرو برای برخورد با دلالان و کاهش قیمت خودرو را دارد. این موضوع باعث می شود قیمت ها در بازار دستوری شوند. دستوری شدن قیمت ها می تواند نتیجه عکس داشته باشد و دلالان با جلوگیری از فروش خودرو، قیمت آن را بیش از پیش افزایش دهند.

علاوه بر افزایش قیمت خودرو در بازار، شرکت های تولیدکننده خودروهای چینی نیز به صورت رسمی قیمت محصولات خود با مدل 98 را افزایش داده اند. این افزایش قیمت به صورت ماهانه اعمال می شود به گونه ای که قیمت برخی خودروها در اردیبهشت ماه در مقایسه با فروردین، بالاتر رفته است ( قیمت جدید جیلی GC6 ویژه اردیبهشت 98 اعلام شد ).

در رابطه با آینده بازار خودرو نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد. در صورتی که شرایط مانند امروز باشد، همچنان با افزایش قیمت خودرو در بازار روبه‌رو خواهیم بود.

ارسال نظر