طرح فروش محصولات ایران خودرو با مدل 98 (21 اسفند 97)

رسانه کلیک - طرح فروش محصولات ایران خودرو برای تاریخ 21 اسفند اعلام شد. در این طرح شاهد حضور خودروهای پژو 206 صندوقدار و پژو 405 دوگانه سوز هستیم.

طرح فروش محصولات ایران خودرو با مدل 98 (21 اسفند 97)

ایران خودرو شرایط فروش فوری محصولات خود برای تاریخ 21 اسفند را در اختیار رسانه ها قرار داد. در این طرح نیز مانند گذشته، خودروها در مدت زمان 30 روز تحویل خریداران داده می شود.

طرح فروش محصولات ایران خودرو برای تاریخ 21 اسفند به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

زمان تحویل

پژو 206 صندوقدار V8 803,000,000 30 روز
پژو 405 دوگانه سوز 651,200,000 30 روز

ایران خودرو در دو هفته اخیر به صورت روزانه محصولات خود را به صورت فروش فوری در اختیار خریداران قرار داده است. در اکثر این طرح ها پژو 206 هاچ بک و پژو 206 صندوقدار حضور دارند ( شرایط فروش ایران خودرو برای تاریخ 20 اسفند اعلام شد ).

در ماه های اخیر عرضه کم خودرو و همچنین افزایش قیمت ارز، باعث افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد شده است. شرکت های ایران خودرو و سایپا با فروش فوری محصولات خود قصد دارند قیمت خودرو را در بازار کاهش دهند.

در حالی که قیمت خودرو در مقایسه با روزهای گذشته با کاهش نسبی همراه بوده، همچنان این محصولات با قیمت بسیار بالایی در اختیار خریداران قرار می گیرند ( کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد ). در حقیقت قیمت خودرو در چند ماه اخیر بیش از 100 درصد رشد داشته است.

به نظر نمی رسد در آینده نزدیک شاهد کاهش شدید قیمت خودرو در بازار باشیم. ایران خودرو می تواند با افزایش عرضه، قیمت خودروها در بازار آزاد را به قیمت حاشیه بازار نزدیک کند که این موضوع به معنای افزایش 2 برابری قیمت خودرو است ( لیست قیمت حاشیه بازار محصولات ایران خودرو اسفند 97 ).

دور تازه تحریم باعث خروج شرکت های خودروسازی از بازار ایران شد. در این میان به نظر می رسد شرکت خودروسازی روسی لادا قصد دارد در آینده نزدیک وارد کشورمان شود ( شرکت خودروسازی روسی لادا به ایران می آید؟ ). در رابطه شریک تجاری لادا در ایران، گمانه زنی های زیادی صورت گرفته است.

ارسال نظر