تحویل خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا با قیمت قدیم

رسانه کلیک - خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا با قیمت قدیمی به خریداران تحویل داده می شود و افزایش قیمت اخیر شامل آن ها نخواهد شد.

تحویل خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا با قیمت قدیم

در حالی که در هفته های اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم، این دو شرکت اعلام کرده اند این افزایش قیمت برای خودروهای پیش فروش شده اعمال نمی شود ( قیمت جدید تیبا و ساینا از سوی سایپا اعلام شد ).

خودروهای پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل تا پایان دی ماه با قیمت قبلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این شرکت اعلام کرده دعوتنامه های ارسالی به مشتریان ابطال و دعوتنامه های جدید بر اساس قیمت های قبلی صادر می شود.

در صورتی که خریداری با موعد تحویل تا پایان دی ماه، تکمیل وجه کرده باشد و یا خودروی خود را تحویل گرفته است، وجه اضافه به وی پرداخت می شود.

سایپا نیز در اقدامی مشابه اعلام کرده خودروهایی که موعد تحویل آن ها قبل از دی ماه بوده است، مشمول افزایش قیمت نمی شوند و مشتریان باید برای تحویل آن ها قیمت قدیم را پرداخت کنند.

قیمت جدید خودروهای داخلی

در روزهای گذشته برای خریداران خودرو دعوتنامه با قیمت جدید ارسال شده بود که خشم آن ها را پی داشت. در همین راستا وزیر صنعت اعلام کرد که این محصولات با قیمت قدیم به مشتریان تحویل داده می شود.

در هفته های اخیر گزارش های فراوانی در این زمینه منتشر شده است؛ با این حال به نظر می رسد مشتریان می توانند خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا را با قیمت قدیم تحویل بگیرند.

انتظار می رود تا آخر این هفته قیمت نهایی خودروها اعلام شود ( قیمت نهایی خودروهای داخلی تا 2 هفته دیگر اعلام می شود ). این احتمال وجود دارد که خودروسازان با افزایش بالاتر از 60 تا 70 درصد قیمت محصولات خود، توافق کرده اند خودروهای پیش فروش را با قیمت قدیم تحویل مشتریان دهند.

ارسال نظر