قیمت جدید جک J4 از سوی کرمان موتور اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت جدید جک J4 مشخص شد. این خودروی چینی از این پس با قیمت 115.5 میلیون تومان در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت جدید جک J4 از سوی کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور به تازگی قیمت جدید جک J4 برای اردیبهشت 98 را اعلام کرده است. این خودروی چینی اگرچه همچنان با مدل 97 به فروش می رسد، ولی شاهد افزایش چشمگیر قیمت آن هستیم. قیمت جدید جک جی 4 به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت قدیم (تومان)

قیمت جدید (تومان)

جک J4 78,500,000 115,500,000

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت این خودرو بیش از 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است! نکته جالب توجه، فروش جک جی 4 با مدل 97 است. این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری با امکان تولید 103 اسب بخار قدرت مجهز شده است. جک J4 از گیربکس خودکار CVT بهره می برد.

در گذشته کرمان موتور قیمت جدید جک S3 را اعلام کرده بود که اگرچه با افزایش روبه‌رو بوده ولی با مدل 98 به فروش می رسد ( قیمت جدید جک S3 با مدل 98 به صورت رسمی اعلام شد ). افزایش قیمت این خودرو نزدیک به 20 میلیون تومان بوده که بسیار کمتر از افزایش 37 میلیون تومانی قیمت جک J4 است.

در حالی که در ماه های اخیر شاهد ثبات نسبی در قیمت ارز در بازار آزاد بودیم، قیمت خودرو روند صعودی داشته است. انتظار می رود در آینده این روند ادامه داشته باشد چرا که حتی تزریق خودرو به بازار نتوانسته از این موضوع جلوگیری کند ( نگاهی به قیمت خودروهای داخلی در بازار 5 اردیبهشت 98 ).

علاوه بر کرمان موتور، مدیران خودرو نیز قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرده که البته مربوط به مدل 98 است ( قیمت خودروهای ام وی ام با مدل 98 به صورت رسمی اعلام شد ). خودروسازی بم نیز در گذشته قیمت جدید جیلی GC6 را اعلام کرده بود ( قیمت جدید جیلی GC6 با مدل 98 اعلام شد ).

انتظار می رود با افزایش قیمت بنزین در ماه آینده، شاهد افزایش بیشتر قیمت خودروهای کم مصرف در بازار آزاد باشیم.

ارسال نظر