قیمت جدید جک S3 با مدل 98 به صورت رسمی اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت جدید جک S3 با مدل 98 از سوی کرمان موتور مشخص شد. این کراس اوور کوچک از این پس با قیمت 180 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت جدید جک S3 با مدل 98 به صورت رسمی اعلام شد

کرمان موتور به تازگی قیمت جدید جک S3 را اعلام کرده است. این خودرو با مدل 98 قیمتی برابر با 180,500,000 تومان دارد که در مقایسه با گذشته افزایش زیادی را تجربه کرده است.

قیمت جدید جک اس 3 اتوماتیک به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت قبل (تومان)

قیمت جدید (تومان)

جک S3 اتوماتیک 161,000,000 180,500,000

علاوه بر کرمان موتور ، مدیران خودرو نیز قیمت محصولات خود با مدل 98 را اعلام کرده است ( قیمت خودروهای ام وی ام با مدل 98 به صورت رسمی اعلام شد ). قیمت خودروها با مدل 98 در مقایسه با مدل سال گذشته افزایش داشته که غیرمنطقی به نظر می رسد چرا که تجهیزات جدیدی به این محصولات اضافه نشده است ( قیمت جدید جیلی GC6 با مدل 98 اعلام شد ).

جک اس 3 اتوماتیک یکی از خودروهای پرفروش تولیدی کرمان موتور محسوب می شود که با قیمت اصلی خود (قبل از افزایش قیمت ارز)، ارزش خرید مناسبی داشت.

این خودروی چینی به یک موتور 4 سیلندر با حجم 1590 سی سی مجهز شده که استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب کرده است. این موتور قادر به تولید حداکثر 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتون متر گشتاور است.

قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی این خودرو منتقل می شود. سیستم فرمان جک S3 اتوماتیک از نوع برقی بوده و شرکت JAC برای آن ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نظر گرفته است. رینگ های 16 اینچی مورد استفاده در این خودرو با توجه به ابعاد کلی آن، مناسب است.

از تجهیزات ایمنی جک اس 3 می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی و سنسور پارک عقب اشاره کرد.

سنسور نور، چراغ روشنایی در روز (دی لایت)، کروز کنترل، سانروف، صندلی چرمی و کامپیوتر سفری بخشی از تجهیزات و امکانات رفاهی این کراس اوور را تشکیل می دهند.

ارسال نظر