قیمت شاسی بلند کوپه دیگنیتی بهمن موتور در ایران مشخص شد

رسانه کلیک - دیگنیتی بهمن موتور نخستین کراس اوور کوپه تولید داخل است که چندی پیش به طور رسمی از سوی گروه خودروسازی بهمن معرفی شد. این خودرو از تولیدات شاسی بلند شرکت چینی دانگ فنگ به شمار می‌رود و به تازگی حدود قیمت آن در ایران مشخص شده است.

قیمت شاسی بلند کوپه دیگنیتی بهمن موتور در ایران مشخص شد

به نقل از پرشین خودرو، در ماه‌های گذشته تصاویر غیر رسمی از دیگنیتی توسط عابران ثبت شد که پس از مدتی با تایید گروه بهمن، به عنوان محصول جدید این شرکت به مشتریان داخلی معرفی گردید.

سرانحام دو دستگاه دیگنیتی در نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن به نمایش درآمد تا عکاسان رسمی فرصت خوبی برای مشاهده این خودرو و ثبت تصاویر واضح از شاسی بلند جدید بهمن موتور را پیدا کنند. دیگنیتی بهمن موتور ابتدا با داخلی سازی 30 درصدی وارد بازار خواهد شد و احتمالا از اواخر بهمن ماه 99 اولین سری آن به دست مشتریان برسد.

قیمت دیگنیتی بهمن موتور در ایران مشخص شد دیگنیتی پرایم از ابعادی به طول 4.68 متر، عرض 1.86 متر و ارتفاع 1.64 متر برخودار است و با این حساب تقریبا در سگمنت کراس‌اورهای مید-سایز جای می‌گیرد. این خودرو در اصل دانگ‌فنگ ix5 نام دارد که به اسم دیگنیتی به بازار ایران ورود کرده و با همکاری بهمن‌موتور و دانگ‌فنگ چین در کشور به تولید خواهد رسید. از لحاط فنی یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با توان خروجی 148 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور نیروبخش دیگنیتی بهمن موتور خواهد بود.

قیمت دیگنیتی بهمن موتور در ایران مشخص شد از جمله امکانات دیگنیتی بهمن موتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، درب برقی صندوق عقب و کلید مخصوص جهت بسته شدن درب، آینه های جانبی برقی به همراه چراغ خوشامدگویی و گرمکن، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 حالت، سانروف و سقف پانوراما دو تکه به همراه سیستم ایمنی برخورد با مانع، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (لمسی) به همراه دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم مولتی مدیا باصفحه نمایشگر لمسی باقابلیت اتصال به بلوتوث و دارای پورت یو اس بی و ای یو ایکس و دوربین 360 درجه و...

بر اساس اطلاعات رسیده، گویا قیمت دیگنیتی بهمن موتور حدود 780 میلیون تومان اعلام شده است و با این حساب به نظر می‌رسد این خودرو رقیب قدری برای چری تیگو 7، تیگو 5 و ام وی ام ایکس 55 خواهد بود. البته امیدواریم شرکت بهمن بهای این خودرو را نهایتا به زیر هفتصد میلیون تومان برساند تا در این صورت شاهد رقابت داغ‌تر این خودرو در ایران باشیم.

ارسال نظر