هایما s7 پلاس توسط ایران خودرو به بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد

رسانه کلیک-بعد از وقفه‌ای که در عرضه شاسی بلند هایما s7 توربو پیش آمد، حالا شرکت ایران خودرو تصمیم گرفته نسخه به‌روزرسانی شده هایما s۷ پلاس را به در سبد محصولات خود جای دهد.

هایما s7 پلاس توسط ایران خودرو به بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد

شرکت ایران خودرو اولین کراس اوور شاسی بلند چینی خود را تحت عنوان هایما اس ۷ حدود چند سال پیش روانه بازار کرد. این خودرو در ابتدا با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی روانه میدان شد اما مدتی بعد مدل توربو 1.8 لیتری آن از سوی ایران خودرو به بازار اضافه شد.

در سال ۹۹ به دلیل مشکلات و فشارهای ناشی از تحریم، تولید هایما s7 توربو برای مدتی به حالت تعلیق درآمد اما گویا با گشایش‌های صورت گرفته و افزایش امیدها مبنی بر همکاری مجدد خودروسازان خارجی با تولیدکنندگان داخلی، شرکت ایران خودرو دست به کار شده و ظاهرا مدل جدید هایما s7 پلاس را جهت عرضه به مشتریان داخلی به بازار ارائه خواهد داد.

هایما s7 پلاس از لحاظ فضای کابین اندکی ارتقا یافته و برخی تحولات خوشایند نظیر: بهبود سامانه چند رسانه‌ای، تحول روکش صندلی‌ها و اضافه شدن قطعات پلاستیکی مشکی پیانویی به داشبورد در آن مشاهده می‌شود.

از جمله دیگر بهبودهای صورت گرفته در هایما اس 7 پلاس نسبت به نسخه پیشین هایما s7 می‌توان به کاهش قابل توجه مصرف سوخت از رقم ۹.۶ به ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد که این مهم می‌تواند یکی از نقاط ضعف اصلی هایما اس ۷ ایران خودرو را به نحوی مطلوب پوشش دهد.

هایما s7 پلاس توسط ایران خودرو به بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد همچنین آینه‌های جانبی این خودرو بر خلاف گذشته به طور کامل بسته خواهد شد. موارد دیگری همچون گل پخش‌کن جلو، نام هایما در عقب، چراغ داشبورد و نشانگر سرویس دوره‌ای نیز به هایما اس ۷ پلاس اضافه شده است. سامانه کلیدهای کنترل سیستم تهویه و ... به صفحه کلید لمسی دیجیتالی ۸ اینچی تبدیل شده و برخی قاب‌های داشبورد و رودری‌ها نیز به رنگ پیانو بلک خواهد بود.

قطر صفحه نمایشگر سیستم مالتی مدیا از ۷ به ۸ اینچ ارتقا یافته است. هایما s7 پلاس فاقد سی دی خوان بوده اما از فایل‌های mp۵ پشتیبانی می‌کند. روکش صندلی از نوع چرمی مشکی-نارنجی در مدل قبلی نیز به ترکیب چرم و پارچه به رنگ مشکی تبدیل شده است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی مبنی بر قیمت و زمان عرضه هایما اس ۷ پلاس به بازار وجود ندارد.

ارسال نظر