مرسدس بنز GLC مدل 2020 با موتور جدید از راه رسید

رسانه کلیک - مدل 2020 مرسدس بنز GLC به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو در مقایسه با گذشته به فناوری های بیشتری مجهز شده است.

مرسدس بنز GLC مدل 2020 با موتور جدید از راه رسید

مرسدس بنز GLC مدل 2020 رونمایی شد. این کراس اوور آلمانی که در مقایسه با نمونه قبلی به فناوری های بیشتری مجهز شده، تغییرات کمی را در چهره خود تجربه کرده است. این خودرو از اواسط سال جاری میلادی در کشورهای اروپایی و از اواخر 2019 در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می شود.

مدل 2020 مرسدس بنز GLC از طراحی آشنایی بهره می برد؛ با این حال می توان در چهره آن تغییراتی را مشاهده کرد. از این تغییرات می توان به قرارگیری پایین تر سپر جلو و استفاده از ورودی هوای کوچک روی آن اشاره کرد.

این خودرو به صورت استاندارد از چراغ های LED بهره می برد که در مقایسه با گذشته طراحی تهاجمی تری دارند. خروجی های اگزوز عقب در این کراس اوور در مقایسه با گذشته به صورت تیزتر طراحی شده اند.

این خودرو به سیستم MBUX مجهز شده که شامل یک نمایشگر برای سیستم سرگرمی و اطلاعات و یک نمایشگر دیگر برای کیلومترشمار است.

این کراس اوور در ایالات متحده آمریکا در مدل های GLC 300 و GLC 300 4Matic به فروش می رسد که نمونه دوم دارای سیستم چهار چرخ محرک است. هر دو نمونه این خودرو به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده اند که قدرتی برابر با 255 اسب بخار تولید می کند. این خودرو تنها با گیربکس 9 سرعته خودکار به فروش می رسد.

مرسدس بنز کلاس GLC 2020 در کشورهای اروپایی در دو نمونه بنزینی به فروش می رسد که هر دوی آن ها دارای سیستم هیبریدی ملایم است. مدل GLC 200 4Matic به یک موتور 194 اسب بخاری و مدل GLC 300 4Matic به یک موتور 255 اسب بخاری مجهز شده است.

در حال حاضر قیمت این خودروی مرسدس بنز اعلام نشده است. انتظار می رود اطلاعات بیشتری از این محصول در نمایشگاه خودروی ژنو در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

ارسال نظر