تویوتا مارک X معرفی شد؛ موتور 6 سیلندر تنفس طبیعی و گیربکس دستی

رسانه کلیک - تویوتا مارک X از راه رسید. این خودرو دارای یک موتور تنفس طبیعی 6 سیلندر است که قدرتی برابر با 313 اسب بخار تولید می کند.

تویوتا مارک X معرفی شد؛ موتور 6 سیلندر تنفس طبیعی و گیربکس دستی

تویوتا مارک X در نمایشگاه خودروی Tokyo Salon معرفی شد. شاید طراحی این خودرو به گونه ای باشد که حس یک محصول قدرتمند به بیننده القا نشود؛ با این حال تویوتا موتور قدرتمندی را برای آن در نظرگرفته است.

تویوتا مارک X دارای یک موتور 6 سیلندر طبیعی تنفس طبیعی است. این موتور قدرتی برابر با 313 اسب بخار و گشتاوری برابر با 380 نیوتون متر تولید می کند. قدرت تولیدی موتور توسط یک جعبه دنده دستی به چرخ های عقب این خودروی ژاپنی منتقل می شود.

تیون این خودرو در بخش جلویی و همچنین تنظیمات صورت گرفته روی سیستم تعلیق عقب، باعث شده با یک خودروی سدان جذاب مواجه شویم که لذت رانندگی بالایی را برای صاحب خود به همراه دارد.

در صورتی که خریدار هزینه بیشتری را به شرکت تویوتا پرداخت کند، این خودرو با پکیج CFRP در اختیار او قرار می گیرد. این پکیج باعث کاهش 10 کیلوگرمی وزن تویوتا مارک X در مقایسه با نسخه استاندارد می شود.

تویوتا مارک ایکس دارای رینگ جلو و عقب 19 اینچی است و نسخه GRMN آن از کالیپرهای ترمز توسعه یافته توسط توسط GR بهره می برد.

تویوتا در کابین این خودرو تغییراتی را اعمال کرده است. صندلی های این خودرو به خوبی راننده و سرنشینان را در بر می گیرد. در کابین از قطعات فیبر کربنی به همراه پدال های آلیاژی استفاده شده است.

این خودروی سدان اسپرت تنها در 350 نمونه به تولید می رسد که در مقایسه با نسخه قبلی بیشتر است. نسل قبلی این خودرو در اواخر سال 2014 در ژاپن برای فروش عرضه شد و تنها 100 نمونه از آن به تولید رسید.

تویوتا مارک ایکس با قیمتی نزدیک به 47 هزار دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر