تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای i10 به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای i10 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. دستگاه موجود در این تصاویر به خوبی پوشانده شده است.

تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای i10 به اینترنت راه پیدا کرد

هیوندای i10 یک خودروی هاچ‌بک بسیار کوچک بوده که در برخی کشورها به فروش می رسد. نسل اول این خودرو در اواخر سال 2007 از راه رسید و نسل دوم آن در سال 2013 معرفی شد.

در سال 2016 شاهد معرفی نمونه فیس‌لیفت این خودروی کره ای کوچک بودیم. نسل سوم هیوندای i10 در حال توسعه است. به تازگی تصاویر مخفیانه نسل جدید هیوندای i10 به اینترنت راه پیدا کرده است.

خودروی موجود در این تصاویر به خوبی توسط پوشش محافظ پوشانده شده است، بنابراین نمی توان تغییرات طراحی در آن را تشخیص داد.

فاصله دو محور چرخ های این خودرو در مقایسه با نسل کنونی افزایش پیدا می کند. نسل کنونی این خودروی کره ای فاصله دو محور برابر با 2385 میلی متر دارد.

به نظر می رسد نسل جدید هیوندای i10 دارای چراغ های یکسان با نسل کنونی خود باشد. محل قرارگیری دی‌لایت و چراغ های مه شکن تفاوتی با نمونه کنونی این خودروی هاچ‌بک ندارد.

در رابطه با موتور مورد استفاده در مدل 2020 هیوندای i10 اطلاعات دقیقی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. در حال حاضر این خودرو با موتورهای مختلف در کشورهای اروپایی به فروش می رسد.

یکی از نمونه های این خودرو به موتور 1.0 لیتری با امکان تولید 66 اسب بخار و 94 نیوتون متر گشتاور مجهز شده است. مدل دیگر دارای موتور 1.2 لیتری با قدرت تولیدی 86 اسب بخار و گشتاوری تولیدی 121 نیوتون متر است.

خریداران می توانند با پرداخت هزینه بیشتر این خودرو را مجهز به گیربکس 4 سرعته اتوماتیک سفارش دهند.

این احتمال وجود دارد که نسل جدید هیوندای i10 به موتور 3 سیلندر توربوشارژ کیا پیکانتو مجهز شود. این موتور حجمی برابر با 1.0 لیتر دارد و قادر به تولید 100 اسب بخار قدرت و 172 نیوتون گشتاور است.

انتظار می رود مدل 2020 هیوندای i10 در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2020 معرفی شود.

ارسال نظر