هیوندای پالیسید معرفی شد؛ بزرگترین خودروی هیوندای تا به امروز!

رسانه کلیک - هیوندای پالیسید به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودروی غول پیکر کره ای قادر به حمل 8 سرنشین است.

هیوندای پالیسید معرفی شد؛ بزرگترین خودروی هیوندای تا به امروز!

در اوایل سال جاری میلادی نسل جدید خودروی سانتافه معرفی شد. در حالی که این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود ابعاد بزرگتری دارد، هیوندای از یک خودروی غول پیکر رونمایی کرده است. هیوندای پالیسید از تمام خودروهای گذشته این برند حتی سانتافه XL نیز بزرگتر است.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر با 4980 میلی متر، 1976 میلی متر و 1750 میلی متر است. کیا Telluride شباهت زیادی به این خودرو خواهد داشت.

با نگاه به بخش جلویی این خودرو به شباهت طراحی آن با هیوندای سانتافه جدید پی می بریم. هیوندای با استفاده از رینگ های 20 اینچی برای این خودرو به دنبال نمایش قدرت بالای آن بوده است.

در بخش پشتی شاهد طراحی متفاوتی در مقایسه با دیگر محصولات هیوندای هستیم. در حالت کلی می توان طراحی آن را سلیقه ای دانست. این امکان وجود دارد که برخی رانندگان علاقه ای به این سبک طراحی نداشته باشند.

هیوندای پالیسید قادر به حمل 8 سرنشین است. هیوندای برای این خودرو 7 خروجی USB در نظر گرفته تا تمامی سرنشینان قادر به استفاده از این پورت باشند. این محصول مانند اکثر خودروهای جدید دارای قابلیت شارژ وایرلس است.

در کابین این خودرو شاهد خودنمایی یک نمایشگر 10.25 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات هستیم. این خودرو از امکاناتی مانند هدآپ دیسپلی و سیستم کروز کنترل تطبیقی بهره می برد.

در این خودروی کره ای شاهد استفاده از یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.8 لیتر هستیم. انتظار می رود این موتور قادر به تولید 291 اسب بخار قدرت و 355 نیوتون متر گشتاور باشد. قدرت تولیدی این موتور به وسیله یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ های هیوندای پالیسید منتقل می شود.

فروش جدیدترین محصول شرکت هیوندای از تابستان 2019 در ایالات متحده آمریکا آغاز می شود.

ارسال نظر