هیوندای Venue به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - هیوندای Venue از راه رسید. این خودرو یک کراس اوور کوچک بوده که در رده ای پایین تر از هیوندای کونا قرار می گیرد.

هیوندای Venue به صورت رسمی معرفی شد

در نمایشگاه خودروی نیویورک شرکت هیوندای از یک خودروی جدید رونمایی کرد. هیوندای Venue مدل 2020 ارزان ترین و کوچک ترین کراس اوور این شرکت کره ای محسوب می شود. این خودرو در رده ای پایین تر از هیوندای کونا قرار می گیرد.

هیوندای Venue در مقایسه با کونا 5.1 اینچ طول کمتر و 3.2 اینچ فاصله دو محور چرخ های کمتری در مقایسه با کونا دارد. از نظر عرض نیز این خودرو از کونا کوچکتر است.

هیوندای کراس اوور جدید خود را در رنگ های متنوع و جذابی مانند آبی و سبز به فروش می رساند. خریداران می توانند هیوندای Venue را به صورت دو رنگ نیز سفارش دهد.

در داخل این خودرو فضای کمتری در مقایسه با کونا در اختیار خریداران قرار می گیرد؛ با این حال با توجه به ابعاد کلی بدنه می توان از آن رضایت داشت. فضای حمل بار هیوندای Venue در مقایسه با فورد EcoSport و نیسان کیکس کمتر است.

تمام تریم های این خودروی کره ای به صفحه نمایش 8 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات مجهز می شود که قادر به پشتیبانی از اندروید Auto و اپل کارپلی هستند. خریداران می توانند برای این خودرو سیستم BlueLink را سفارش دهند که از آمازون الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند.

تمام مدل های هیوندای Venue به یک موتور 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی 1.6 لیتری مجهز می شوند. این موتور قدرتی برابر با 121 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. خریداران می توانند این کراس اوور کوچک را با جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا خودکار CVT سفارش دهد. این خودرو تنها به صورت محور جلو به فروش می رسد.

هیوندای Venue در نسخه پایه خود با قیمت 19,240 دلار به فروش می رسد که آن را تبدیل به یکی از ارزان ترین خودروهای جدید در بازار ایالات متحده آمریکا می کند.

ارسال نظر