نسل جدید مرسدس بنز کلاس CLA از راه رسید

رسانه کلیک - مدل 2020 مرسدس بنز کلاس CLA در نمایشگاه CES 2019 در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو از طراحی جذابی بهره می برد.

نسل جدید مرسدس بنز کلاس CLA از راه رسید

مرسدس بنز تصمیم گرفت پس از انتشار چندین تیزر، نسل جدید خودروی CLA را در نمایشگاه CES 2019 معرفی کند. این خودرو از واخر سال 2019 روانه بازار می شود و در همان زمان نیز باید منتشر اعلام قیمت آن باشیم.

نسل جدید مرسدس بنز کلاس CLA تنها در مدل CLA250 در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد. این خودرو از موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر بهره می برد که قدرت تولیدی آن توسط یک گیربکس 7 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

خریداران می توانند این خودرو را به صورت محور جلو و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهند. قدرت تولیدی موتور مورد استفاده در این خودرو برابر با 221 اسب بخار است و گشتاور تولیدی آن به 350 نیوتون متر می رسد. حداکثر سرعت این خودرو روی 209 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.




نسل جدید مرسدس بنز کلاس CLA در مقایسه با مدل قبلی خود ابعاد بزرگتری دارد. طول کلی این خودرو 48 میلی متر افزایش پیدا کرده است. فضای صندوق عقب این خودرو در مقایسه با گذشته کاهش پیدا کرده و به 460 لیتر رسیده است.




مرسدس بنز برای این خودرو از سیستم سرگرمی و اطلاعات MBUX استفاده کرده است. نسل جدید مرسدس بنز کلاس CLA به صورت استاندارد دارای صفحه نمایش 7 اینچی است؛ با این حال خریداران می توانند آن را با دو نمایشگر 10.25 اینچی نیز سفارش دهند. این خودرو به صورت سفارشی به سیستم صوتی Burmester مجهز می شود.




نسل جدید مرسدس بنز کلاس CLA به صورت استاندارد دارای سیستم کمکی Active Brake Assist است. این سیستم با کاهش سرعت خودرو از تصادف جلوگیری می کند. رانندگان می توانند این خودرو را با پکیج Drive Assistance سفارش دهند.

ارسال نظر