تصاویر مخفیانه نسل جدید مرسدس بنز CLA به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - تصاویر جاسوسی نسل جدید مرسدس بنز CLA در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو در آینده نه چندان دور معرفی می شود.

تصاویر مخفیانه نسل جدید مرسدس بنز CLA به اینترنت راه پیدا کرد

به تازگی تصاویر مخفیانه جدیدی از نسل جدید مرسدس بنز CLA به اینترنت راه پیدا کرده است. این تصاویر در کشور مجارستان به ثبت رسیده اند. انتظار می رود این تصاویر، آخرین تصاویر جاسوسی از این خودروی سدان جذاب باشد.

در این تصاویر شاهد نمایش کابین این خودروی مرسدس بنز نیز هستیم. این کمپانی آلمانی برای طراحی بخش داخلی خودروی خود از خودروهای کلاس A سدان الهام گرفته است. مرسدس بنز قصد دارد کابین اکثر محصولات خود در آینده را بدین صورت طراحی کند.

کابین مدل 2020 مرسدس بنز کلاس CLA به دو نمایشگر 10.25 اینچی مجهز می شود. یکی از این نمایشگرها برای کیلومترشمار استفاده می شود و صفحه نمایش دوم برای سیستم اطلاعات و سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد. مرسدس بنز برای خودروی جدیدش از سیستم MBUX استفاده می کند.

این خودروی زیبا در نمایشگاه CES 2019 که چند روز دیگر شروع می شود، در معرض دید عموم قرار می گیرد. مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی دیترویت حضور ندارد. دو رقیب هموطن این کمپانی آلمانی، آئودی و بی ام و نیز در این نمایشگاه شرکت نمی کنند.

انتظار می رود این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود ابعاد بزرگتری داشته باشد و همچنین فضای سرنشینان افزایش پیدا کند. نسل جدید مرسدس بنز کلاس CLA به موتورهای جدیدی که توسط این کمپانی آلمانی و ر نو توسعه یافته اند، مجهز می شود.

این خودرو به احتمال زیاد در بالاترین نسخه های خود تحت مدل های AMG 35 و AMG 45 روانه بازار شود. تا به امروز چندین تصویر از این مدل ها به اینترنت راه پیدا کرده است. انتظار می رود مدل های استاندارد این خودرو در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شوند.

ارسال نظر