فولکس واگن پاسات 2020 در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد

رسانه کلیک - فولکس واگن پاسات 2020 در نمایشگاه خودروی دیترویت در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو در مقایسه با گذشته بهبودهایی را تجربه کرده است.

فولکس واگن پاسات 2020 در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد

برخلاف شرکت های فورد و جنرال موتورز، فولکس واگن همچنان به تولید خودروهای سدان خود ادامه می دهد. این کمپانی آلمانی به تازگی فولکس واگن پاسات 2020 را معرفی کرده است. این خودرو در مقایسه با گذشته از طراحی جذاب تر و فناوری های بیشتری بهره می برد.

در حالی که مدل اروپایی این خودرو بر اساس پلتفرم جدید MQB توسعه یافته است، مدل آمریکایی آن با استفاده از پلتفرم قدیمی آن توسعه پیدا می کند. فولکس واگن پاسات 2020 دارای طراحی اسپرت بوده و خطوط سقف آن مشابه با یک خودروی کوپه است.

این خودروی سدان آلمانی به صورت استاندارد از چراغ های LED با طراحی باریک بهره می برد. مدل 2020 فولکس واگن پاسات به صورت استاندارد با رینگ 17 اینچی روانه بازار می شود؛ با این حال خریداران می توانند آن را با رینگ 18 و یا 19 اینچی نیز سفارش دهند.

این خودرو مانند نسل گذشته خود به یک موتور 2.0 لیتری TSI مجهز شده که همراه با توربوشارژ قدرتی برابر با 174 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. این سدان آلمانی به مبدل گشتاور جدید و نرم افزار جدید مجهز شده که گشتاور تولیدی موتور را به 280 نیوتون متر افزایش می دهد.

قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ های جلوی فولکس واگن پاسات 2020 منتقل می شود.

در کابین این خودرو شاهد اعمال تغییرات زیادی هستیم. طراحی داشبورد و کیلوشمار تغییر کرده است. فولکس واگن در کابین این محصول خود یک نمایشگر لمسی برای سیستم ناوبری و سرگرمی قرار داده است.

این خودرو در تمام نمونه های خود به صورت استاندارد دارای سیستم هشدار تصادف در جلو، سیستم ترمز اضطراری و سیستم شناسایی نقاط کور است. با پرداخت هزینه بیشتر، خریدار به تجهیزات بیشتری مانند کروز کنترل تطبیقی دسترسی پیدا می کند.

ارسال نظر