تیزر نسل جدید فولکس واگن پاسات به طراحی آن اشاره می‌ کند

رسانه کلیک - سال آینده نسل جدید فولکس واگن پاسات معرفی می شود. به تازگی تیزر این خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

تیزر نسل جدید فولکس واگن پاسات به طراحی آن اشاره می‌ کند

شرکت فولکس واگن تنها به دنبال توسعه خودروهای کراس اوور و SUV جدید نیست بلکه نیم نگاهی به خودروهای سدان نیز دارد. این کمپانی قصد دارد سال آینده نسل جدید فولکس واگن پاسات را به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار دهد.

به تازگی اولین تیزر رسمی این خودروی آلمانی در اختیار رسانه‌ ها قرار گرفته است. بر اساس این تصاویر، نسل آینده فولکس واگن پاسات در مقایسه با نمونه کنونی از طراحی اسپرت تری بهره می برد. در بخش جلویی شاهد جلوپنجره و چراغ های جذاب تری نسبت به نسل کنونی هستیم. در حالت کلی به نظر می رسد فولکس واگن برای طراحی جلوی این محصول از خودروی آرتئون الهام گرفته است. طراحی بخش پشتی آن به نسل جدید جتا شباهت دارد.

همانطور که از تصاویر می توان حدس زد، نسل آینده پاسات در مقایسه با نمونه کنونی ابعاد بزرگتری دارد. این موضوع از سوی شرکت فولکس واگن به صورت رسمی تایید شده چرا که در گذشته شاهد معرفی نمونه های اولیه این خودروی سدان بودیم. در حالی که با یک طراحی جدید و جذاب روبه‌رو هستیم، در بخش فنی تغییرات زیادی اعمال نمی شود.

[lightgallery images="203370,203372,203371"]

نسل جدید فولکس واگن پاسات بر پایه پلتفرم نمونه کنونی توسعه پیدا می کند بنابراین نباید منتظر عرضه نسخه ای از این خودرو مجهز به سیستم چهار چرخ محرک و یا موتور برقی باشیم. به نظر می رسد فولکس واگن موتور 6 سیلندر را از این خودرو حذف می کند. در گذشته این شرکت آلمانی در رابطه با استفاده از پلتفرم قدیمی در این خودرو اعلام کرده بود:

بازار خودروهای سدان در مقایسه با گذشته ارزش کمتری دارد و در همین راستا استفاده از یک پلتفرم جدید چندان منطقی به نظر نمی رسد. ما با پلتفرم موجود قادر به تولید یک نمونه جدید از خودروی پاسات برای رفع نیاز مشتریان هستیم.

در حالی که فولکس واگن بسیاری از محصولات جدید خود را بر اساس پلتفرم MQB توسعه داده است، عدم استفاده از آن برای مدل 2020 خودروی پاسات عجیب به نظر می رسد. نسل جدید این خودرو در 4 تریم در اختیار خریداران قرار می گیرد. انتظار می رود این خودرو به تجهیزاتی مانند سیستم هشدار خروج از خطوط و کروز کنترل تطبیقی مجهز شود.

نسل جدید پاسات اوایل سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی می شود. در حال حاضر قیمت این خودرو مشخص نشده است.

ارسال نظر