تسلا مدل 3 با قیمت 35 هزار دلار از راه رسید

رسانه کلیک - تسلا به وعده خود عمل کرد و خودروی تسلا مدل 3 را در نمونه ای با قیمت 35 هزار دلار معرفی کرد. این خودرو دارای شتاب 5.3 ثانیه است.

تسلا مدل 3 با قیمت 35 هزار دلار از راه رسید

پس از سال ها انتظار، در نهایت تسلا مدل 3 در نسخه ای با قیمت 35 هزار دلار از راه رسید، البته قیمت این خودرو با هزینه حمل به مقصد به 36,200 دلار می رسد. در ادامه به بررسی ویژگی های این خودرو می پردازیم.

تسلا مدل 3 در نمونه Standard Range دارای برد 354 کیلومتر است که با وعده تسلا در گذشته یکسان است. این خودرو از یک موتور برقی بهره می برد که قدرت تولیدی آن به چرخ های عقب منتقل می شود.

سرعت این خودرو در مدت زمان 5.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 210 کیلومتر بر ساعت است. در صورتی که خریدار 2000 دلار هزینه بیشتر به شرکت تسلا پرداخت کند، نمونه پلاس این خودرو را می تواند خریداری کند.

مدل Standard Range Plus در مقایسه با نمونه عادی برد بیشتری داشته و حداکثر سرعت آن بالاتر است. حداکثر سرعت این مدل به 225 کیلومتر بر ساعت می رسد و برد آن نیز برابر با 386 کیلومتر است.

رانندگان با خرید این خودرو می توانند مشوق مالیاتی دریافت کنند. مشوق مالیاتی برای این خودرو برابر با 3750 دلار است. با توجه به این موضوع، خریداران می توانند با پرداخت مبلغی برابر با 32,450 دلار شامل هزینه حمل به مقصد، تسلا مدل 3 را بدون تجهیزات سفارشی تصاحب کنند.

از تجهیزات استاندارد این خودرو می توان به صندلی های پارچه ای، سیستم صوتی پایه، نقشه های استاندارد و ناوبری به همراه کنسول مرکزی با 4 پورت USB اشاره کرد.

در مدل پلاس که 2000 دلار از نمونه استاندارد گران تر است، تجهیزات بیشتری در اختیار خریداران قرار می گیرد. از این تجهیزات می توان به صندلی های جلو با امکان تنظیم در 12 جهت و سیستم گرمکن، چراغ مه شکن LED و سیستم صوتی بهبود یافته اشاره کرد.

ارسال نظر