اولین تصاویر نسل جدید بی ام سری 4 کروک به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - نسل جدید بی ام سری 4 کروک توسط عکاسان شکار شد و تصاویر مخفیانه این خودروی آلمانی در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

اولین تصاویر نسل جدید بی ام سری 4 کروک به اینترنت راه پیدا کرد

بی ام و در گذشته نه چندان دور از نسل جدید خودروهای سری 3 با کد G20 رونمایی کرد. این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود پیشرفت فوق العاده ای را تجربه کرده است. با توجه به این موضوع، منتظر ایجاد تغییرات در دیگر محصولات این برند آلمانی هستیم.

به تازگی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از نسل جدید بی ام سری 4 کروک هستیم. بر اساس این تصاویر، شرکت بی ام و به جای استفاده از سقف فلزی، از سقف پارچه ای در این خودرو استفاده می کند.

استفاده از سقف فلزی علاوه بر افزایش وزن خودرو، فضای بار آن را نیز کاهش می دهد. بی ام و با استفاده از پارچه برای سقف این خودرو، می تواند این مشکلات را رفع کند. علاوه بر تغییر در سقف نسل جدید بی ام سری 4 کروک، شاهد استفاده از طراحی کابین نسل جدید بی ام و سری 3 در این خودرو هستیم.

ظاهر این خودرو به همراه کابین آن به خوبی توسط پوشش محافظ پوشانده شده است، بنابراین نمی توان به خوبی نحوه طراحی بخش های مختلف این خودرو را تشخیص داد. در کابین این خودرو شاهد حضور دکمه مخصوصی برای کنترل سقف هستیم.

بی ام و در گذشته اعلام کرده بود تغییرات اعلام شده در نسل جدید خودروهای سری 3 در مقایسه با نسل آینده سری 4 کمتر است. این برند آلمانی قصد دارد نسل جدید سری 4 را با تغییرات زیادی روانه بازار کند.

انتظار می رود موتورهای مورد استفاده در خودروهای G20 سری 3 تفاوتی با موتورهای نسل جدید بی ام و سری 4 نداشته باشد. با توجه به این موضوع، در این خودروها از یک موتور 4 سیلندر با امکان تولید 255 اسب بخار و یک موتور 6 سیلندر با امکان تولید 382 اسب بخار استفاده می شود.

نسل جدید بی ام سری 4 کروک به همراه نمونه کوپه آن در سال 2020 معرفی می شود، بنابراین برای ملاقات با این خودروها باید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم.

ارسال نظر