عکاسان موفق به شکار بی ام و M8 گرن کوپه شدند

رسانه کلیک - تصاویر جاسوسی بی ام و M8 گرن کوپه در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی قدرتمند در آینده از سوی سازنده آلمانی خود معرفی می شود.

عکاسان موفق به شکار بی ام و M8 گرن کوپه شدند

تا به امروز شاهد انتشار تصاویر مخفیانه زیادی از نمونه 4 درب بی ام و سری 8 بودیم؛ با این حال تصاویر جدید در مقایسه با گذشته متفاوت است. ترمزهای بزرگ و جلوپنجره مشکی رنگ یک موضوع را به ما گوشزد می کند، با نسخه ای از بی ام و M8 روبه‌رو هستیم!

بی ام و M8 گرن کوپه برای انجام تست های مختلف در کشور سوئد حضور پیدا کرده است. در حالی که این خودرو به خوبی پوشانده شده است، می توان گفت با یک محصول بسیار جذاب روبه‌رو هستیم.

این خودرو در مقایسه با نمونه های استاندارد بی ام و سری 8 از سپر جلوی متفاوتی بهره می برد و ورودی های هوا به صورت تهاجمی طراحی شده اند. برخلاف فیس لیفت سری 7، این خودرو فاقد جلوپنجره بسیار بزرگ است ( مدل 2020 بی ام و سری 7 مجهز به موتور 8 سیلندر جدید معرفی شد ).

در بخش پشتی این خودرو شاهد حضور یک بال بسیار کوچک هستیم تا عملکرد آن را در شرایط مختلف بهبود دهد. بی ام و M8 گرن کوپه به 4 خروجی اگزوز مجهز شده است.

این خودرو تنها دارای طراحی تهاجمی و ارتفاع پایین تر در مقایسه با نمونه استاندارد بی ام و سری 8 نبوده و در بخش موتور نیز تغییراتی را در آن شاهد خواهیم بود. این خودروی جذاب از موتور 8 سیلندر با حجم 4.4 لیتر بهره می برد که همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 630 اسب بخار قدرت است.

این موتور در نسخه دو درب این خودرو و همچنین کروک آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی رسمی این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می رود در اوایل سال آینده میلادی با آن ملاقات کنیم.

ارسال نظر