هیوندای i30 فست‌بک N Line با طراحی اسپرت از راه رسید

رسانه کلیک - خودروی هیوندای i30 فست‌بک N Line در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد خود، از طراحی اسپرت تری بهره می برد.

هیوندای i30 فست‌بک N Line با طراحی اسپرت از راه رسید

شرکت های فعال در صنعت خودرو برای برخی از محصولات خود نمونه ویژه ای را در نظر می گیرند. فولکس واگن R Line، فورد ST و GT Line شرکت کیا بخشی از این خودروها را تشکیل می دهد. در این میان شرکت هیوندای اتومبیل های ویژه خود را با پسوند N Line روانه بازار می کند.

امروز این کمپانی کره ای از خودروی هیوندای i30 فست‌بک N Line به صورت رسمی رونمایی کرد. این خودرو علاوه بر طراحی اسپرت تر در مقایسه با نسخه استاندارد خود، از ویژگی های دیگری نیز بهره می برد.

هیوندای برای جدیدترین خودروی سری N Line خود رینگ های 18 اینچی با لاستیک های میشلن Pilot Sport 4 در نظر گرفته است. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد خود از دیسک های بزرگتری برای سیستم ترمز بهره می برد.

مهندسان هیوندای در سیستم تعلیق و شاسی این محصول تغییراتی را ایجاد کرده اند تا حس یک خودروی اسپرت به راننده و سرنشینان منتقل شود.

این خودرو با موتورهای مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد. رانندگان می توانند این خودرو را با موتور 1.0 و یا 1.4 لیتری سفارش دهند. نمونه کوچکتر قادر به تولید 118 اسب بخار قدرت و 171 نیوتون متر گشتاور است. نسخه قدرتمندتر این خودرو قدرتی برابر با 138 اسب بخار و گشتاوری برابر با 242 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

این موتورها در نمونه هاچ بک هیوندای i30 مورد استفاده قرار گرفته است. شتاب خودروی مجهز به موتور 1.0 لیتری برابر با 11.1 ثانیه است. شتاب نمونه دارای موتور 1.4 لیتری به همراه گیربکس خودکار دو کلاچه برابر با 9.2 ثانیه بوده و سرعت نسخه مجهز به جعبه دنده دستی در مدت زمان 8.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

ارسال نظر