هیوندای توسان جدید با طراحی متفاوت معرفی می شود

رسانه کلیک - هیوندای توسان جدید با طراحی کاملا متفاوت توسعه پیدا می کند. این خودرو از زبان طراحی جدید این برند بهره می برد.

هیوندای توسان جدید با طراحی متفاوت معرفی می شود

آقای Sangyup Lee، معاون ریاست بخش طراحی هیوندای که نقش اصلی در توسعه نسل جدید هیوندای سوناتا و هیوندای Venue را بر عهده داشته، خبر از طراحی جذاب هیوندای توسان جدید داده است ( هیوندای Venue به صورت رسمی معرفی شد ).

آقای Lee در مصاحبه با Motor Authority گفت:

اگر فکر می کنید با خودروهای جدید ما هیجان زده شده اید، هیوندای توسان جدید شما را شگفت زده می کند!

آقای لی در رابطه با مشخصات این خودرو اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. نسل جدید هیوندای سوناتا با طراحی کاملا متفاوت معرفی شده و هیوندای Venue نیز طراحی جدیدی دارد ( تماشا کنید: هیوندای سوناتا 2020 با طراحی جذاب معرفی شد ). با توجه به این موارد، انتظار می رود نسل آینده هیوندای توسان نیز طراحی متفاوتی داشته باشد.

هیوندای با استفاده از زبان طراحی جدید قصد دارد فروش خود را در بازار افزایش دهد. این شرکت کره ای در سال های اخیر به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده است.

در رابطه با تاریخ رونمایی از نسل جدید توسان اطلاعاتی به اینترنت راه پیدا نکرده است. با توجه به عدم انتشار تصاویر جاسوسی از نمونه اولیه این خودرو، انتظار می رود فاصله طولانی تا رونمایی از آن داشته باشیم. نسل کنونی این کراس اوور برای سال 2019 بازطراحی شده است.

آقای لی از سال 2016 در شرکت هیوندای مشغول به‌کار است. در گذشته شاهد حضور وی به عنوان سرپرست تیم طراحی خارجی بنتلی بودیم. در اوایل سال های فعالیت، آقای لی در شرکت جنرال موتورز حضور داشت و همچنین در طراحی خودروی مفهومی شورلت کامارو نیز نقش داشت.

با توجه به معرفی نسل جدید سوناتا و سانتافه در گذشته نه چندان دور، انتظار می رود تا سال 2021 با نسل جدید توسان ملاقات کنیم.

ارسال نظر