هیوندای سانتافه 2019 به سنسور اثر انگشت مجهز می شود

رسانه کلیک - هیوندای سانتافه 2019 در گذشته نه چندان دور به صورت رسمی معرفی شد. این شرکت اعلام کرده به این خودرو سنسور اثر انگشت اضافه می کند.

هیوندای سانتافه 2019 به سنسور اثر انگشت مجهز می شود

شرکت هیوندای در سال های اخیر بهبودهای زیادی را در محصولات خود اعمال کرده است. سانتافه یکی از محبوب ترین خودروهای تولیدی این شرکت کره ای در بازارهای جهانی محسوب می شود که در گذشته نه چندان دور جدیدترین نسل آن در معرض دید عموم قرار گرفت.

هیوندای سانتافه 2019 به ویژگی جدیدی مجهز می شود. خریداران می توانند این خودروی کراس اوور را با سنسور اثر انگشت سفارش دهند. این اسکنر به راننده اجازه باز کردن قفل خودرو و همچنین روشن کردن آن را می دهد.

چند سالی از ورود اسکنر اثر انگشت به دنیای گوشی های هوشمند می گذرد و حال هیوندای آن را وارد صنعت خودرو کرده است. هیوندای در کشور چین و در نمایشگاه بین المللی خودروی گوانجو خبر از تجهیز سانتافه به این فناوری داد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با امکان عرضه این ویژگی در مدل هایی که در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد، در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. هیوندای سانتافه 2019 به ویژگی های جذابی دیگر نیز مجهز شده است که در این میان می توان به سیستم هشدار صندلی های عقب اشاره کرد.

این خودرو در بازارهای جهانی با سه موتور مختلف به فروش می رسد. یکی از این نمونه ها دارای موتور خطی 4 سیلندر با حجم 2.4 لیتر بوده که قدرتی برابر با 185 اسب بخار تولید می کند. مدل دوم دارای موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژر بوده که قادر به تولید قدرتی برابر با 232 اسب بخار است. نسخه سوم دارای یک موتور توربودیزل 2.2 لیتری است.

بازار چین از اهمیت بالایی برای هیوندای برخوردار است. در همین راستا این شرکت کره ای خواهان افزایش فروش محصولات خود در این کشور است.

ارسال نظر