هیوندای Venue مدل N Line در حال توسعه است

رسانه کلیک - هیوندای Venue چند روز پیش به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 معرفی شد. اطلاعات جدید به توسعه مدل N Line این خودرو اشاره می کند.

هیوندای Venue مدل N Line در حال توسعه است

در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال شاهد رونمایی از نسل هشتم هیوندای سوناتا به همراه هیوندای Venue بودیم ( هیوندای Venue به صورت رسمی معرفی شد ). در حالی که توسعه مدل N Line سوناتا تایید شده است؛ در زمان معرفی کراس اوور جدید این برند کره ای اشاره ای به نمونه N line آن نشد ( هیوندای سوناتا N Line مدل 2020 در آینده نزدیک معرفی می شود ).

به تازگی مدیر آمریکای شمالی هیوندای، خبر از عرضه مدل N Line هیوندای Venue در آینده نزدیک داده است. در حالی که نمونه N Line هیوندای سوناتا به موتور قدرتمندتری در مقایسه با مدل استاندارد مجهز می شود، به نظر می رسد کراس اوور این شرکت تنها شاهد تغییراتی در ظاهر خود خواهد بود ( تماشا کنید: هیوندای سوناتا 2020 با طراحی جذاب معرفی شد ).

هیوندای در اوایل سال جاری میلادی از خودروی النترا GT N Line در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی کرد. این خودرو که جایگزین النترا GT اسپرت محسوب می شود، نسخه آمریکایی هیوندای i30 N Line است. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد، تغییراتی را در زمینه موتور و قدرت تولیدی آن تجربه نکرده است.

هیوندای Venue

در گذشته نه چندان دور شاهد رونمایی از هیوندای توسان N Line بودیم، بنابراین Venue N Line دومین کراس اوور این برند کره ای از سری N محسوب می شود.

این احتمال وجود دارد که هیوندای مدل N این خودرو را با تغییرات کامل، شامل بدنه و موتور روانه بازار کند. مدیر آمریکای شمالی هیوندای در مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرده است.

هیوندای قصد دارد تعداد محصولات سری N خود را افزایش دهد. شرکت های مختلف نسخه اسپرت تر و قدرتمندتر محصولات تولیدی خود را با نام ها و سری های مختلف روانه بازار می کنند. در این میان می توان به خودروهای سری M بی ام و و GT Line شرکت کیا اشاره کرد.

ارسال نظر