قیمت مرسدس بنز کلاس A سدان اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت مرسدس بنز کلاس A سدان از سوی سازنده آن اعلام شد. این خودرو با قیمت پایه 32,500 دلار به فروش می رسد.

قیمت مرسدس بنز کلاس A سدان اعلام شد

مرسدس بنز در گذشته اعلام کرده بود خودروهای کلاس سدان A در اوایل سال 2019 وارد بازار می شوند. در حالی که تاریخ دقیق عرضه این محصولات اعلام نشده، مرسدس بنز قیمت آن ها را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

مرسدس بنز کلاس A سدان در نسخه های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد. خودروی A220 دارای قیمت پایه 32,500 دلار برای نمونه محور جلو و قیمت 34,500 دلار برای نسخه مجهز به سیستم چهار چرخ محرک است. به این مبالغ باید هزینه 995 دلاری برای حمل به مقصد را نیز اضافه کرد.

مرسدس بنز A220 به صورت استاندارد دارای چراغ های LED جلو و عقب بوده و از رینگ های 17 اینچی بهره می برد. مرسدس بنز برای این محصول خود سقف پانوراما در نظر گرفته است.

این خودرو به کیلومترشمار دیجیتال 7 اینچی و یک نمایشگر 7 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات مجهز شده است. از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو می توان به سیستم تهویه مطبوع دو کاناله و پدال شیفتر اشاره کرد.

مرسدس بنز برای این خودرو به صورت استاندارد قابلیت امنیتی ترمز خودکار در شرایط اضطراری و همچنین قابلیت پشتیبانی از اندروید Auto و اپل کارپلی را در نظر گرفته است. در این خودرو شاهد حضور سیستم MBUX هستیم.

این خودرو در نسخه محور جلو و نمونه مجهز به سیستم چهار چرخ محرک دارای موتور یکسان است. این خودرو از یک موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر بهره می برد که به همراه توربوشارژر قدرتی برابر با 188 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد.

قدرت تولیدی موتور به وسیله یک گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود. این خودرو در نسخه های AMG نیز روانه بازار خواهد شد که البته قیمت بسیار بالاتری دارند.

ارسال نظر