مرسدس بنز GLE 53 مجهز به موتور 435 اسب بخاری از راه رسید

رسانه کلیک - مرسدس بنز GLE 53 رسما معرفی شد. این خودروی شاسی بلند آلمانی به موتور 6 سیلندر خطی با حجم 3.0 لیتر مجهز شده است.

مرسدس بنز GLE 53 مجهز به موتور 435 اسب بخاری از راه رسید

مرسدس بنز از خودروی +GLE 53 4Matic جدید رونمایی کرد. این خودروی کراس اوور به یک موتور 6 سیلندر خطی توربوشارژ با حجم 3.0 لیتر و سیستم هیبریدی مجهز شده است. مرسدس بنز GLE 53 قدرتی برابر با 435 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو از نظر طراحی شباهت زیادی با نسخه استاندارد مرسدس بنز GLE دارد.

مرسدس بنز برای این کراس اوور قدرتمند خود یک موتور، توربوشارژ، سوپرشارژ برقی و ژنراتور استارتر در نظر گرفته است. در گذشته این قطعات در خودروی های E 53 کوپه، E 53 کانورتیبل و CLS 53 مورد استفاده قرار گرفته بودند.

این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک بوده و قدرت تولیدی موتور توسط یک جعبه دنده 9 سرعته خودکار به تمام چرخ های آن منتقل می شود. سرعت این کراس اوور در مدت زمان 5.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. حداکثر سرعت مرسدس بنز GLE 53 به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

این خودروی جدید به صورت استاندارد دارای سیستم تعلیق بادی است. مرسدس بنز به راننده این امکان را می دهد تا 7 حالت مختلف برای دمپرها در نظر بگیرد. کامفورت، اسپرت، اسپرت پلاس، Trail و شن برخی از این حالت ها را تشکیل می دهند.

در کابین این خودرو شاهد استفاده از چرم مشکی به همراه دوخت قرمز رنگ هستیم. این خودرو از سیستم MBUX مرسدس بنز بهره می برد. مرسدس بنز GLE 53 دارای دو نمایشگر در کابین خود است که یکی از آن ها برای سیستم سرگرمی و اطلاعات و دیگری به عنوان کیلومترشمار انجام وظیفه می کند.

در تریم آلومینیوم، کابین این خودرو به تجهیزاتی مانند صندلی های اسپرت مجهز می شود. این خودروی آلمانی قدرتمند دارای سه ردیف صندلی است.

ارسال نظر