تویوتا در 3 سال آینده از 19 خودروی جدید رونمایی می کند

رسانه کلیک - تویوتا قصد دارد در سه سال آینده از 19 خودروی جدید رونمایی کند که البته برخی از آن ها نسخه بروز شده محصولات کنونی این برند ژاپنی محسوب می شود.

تویوتا در 3 سال آینده از 19 خودروی جدید رونمایی می کند

تویوتا به دنبال معرفی 31 خودروی جدید و نسخه بروز شده محصولات خود و شرکت لکسوس در بازار آمریکای شمالی است. این کمپانی به تازگی اطلاعات بیشتری از برنامه خود در اختیار رسانه ها قرار داده است.

مدیر بخش آمریکای شمالی این شرکت، Jack Hollis اعلام کرده برند تحت مدیریتش در سه سال آینده از 19 مدل جدید رونمایی می کند. وی اعلام کرد این محصولات شامل خودروهای جدید و مدل های بروز شده می شود؛ با این حال نمونه های ویژه به صورت جداگانه به بازار عرضه می شوند ( تویوتا کمری TRD در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته شد ).

این برند ژاپنی در سال های گذشته از نمونه های جدید خودروهای کمری، آوالون و کرولا رونمایی کرده است ( تویوتا کرولا سدان 2020 مجهز به موتور 2.0 لیتری از راه رسید ). علاوه بر این محصولات، شاهد معرفی نسل جدید تویوتا RAV4 نیز بودیم ( قیمت نسل جدید تویوتا RAV4 اعلام شد ). آقای Hollis به این موضوع اشاره کرده که در آینده خودروهای SUV این برند تغییرات بیشتری را تجربه می کند.

تویوتا کرولا سدان 2020 تویوتا کرولا سدان 2020

در حالی که Hollis به خودروی خاصی اشاره نکرده، انتظار می رود در سه سال آینده با نمونه های جدید خودروهای هایلندر ، 4Runner و Sequoia ملاقات کنیم. در این میان خودروی Sequoia قدمت بیشتری دارد به گونه ای که نسل دوم آن نزدیک به 10 سال پیش معرفی شد.

خودروی 4Runner نیز عمر بالایی دارد. نسل پنجم این خودرو در سال 2009 به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار گرفت. جدیدترین نسل خودروی Highlander در سال 2013 معرفی شد و توانست به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند.

این برند ژاپنی علاوه بر نسخه های بروز شده محصولات خود، نسل جدید خودروی سوپرا را نیز سال آینده به صورت رسمی معرفی می کند ( منتظر معرفی تویوتا سوپرا 2020 در نمایشگاه خودروی دیترویت باشید ). از این خودروی اسپرت در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی در ماه ژانویه 2019 رونمایی می شود.

ارسال نظر