افشای مشخصات و تصاویر ساعت هوشمند RedMagic Watch در FCC

رسانه کلیک - برند ردمجیک که بیشتر در حوزه گیمینگ فعالیت می کند، به زودی نخستین ساعت هوشمند انحصاری خود را با نام RedMagic Watch به بازار عرضه خواهد کرد.

افشای مشخصات و تصاویر ساعت هوشمند RedMagic Watch در FCC

ابتدا موج گوشی های هوشمند و سپس موج ایرفون های بی سیم واقعی یا همان TWS از راه رسید. حال، ساعت های هوشمند همه جا دیده می شوند. تقریبا تمام کمپانی های قدیمی و جدید، در حال فروش اسمارت واچ های انحصاری خود هستند. بنابراین جای تعجب نیست اگر برند گیمینگ RedMagic هم به زودی ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه کند.

برند ردمجیک، زیرمجموعه ای از کمپانی فناوری نوبیا به شمار می آید. این برند تاکنون محصولات متعدد، از جمله گوشی های گیمینگ، لوازم جانبی و اکسسوری های مربوطه و همین طور ایرفون های بی سیم واقعی به نام Cyberpods را روانه بازار کرده است. حال طبق گزارش FCC، اولین ساعت هوشمند برند ردمجیک با نام RedMagic Watch و شماره مدل SW2102 به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

ساعت هوشمند RedMagic Watch دارای یک نمایشگر آمولد دایره شکل 1.39 اینچی با وضوح 454 × 454 پیکسل است. طراحی و تصاویر زنده در سند راهنما نشان می دهند که این دستگاه هوشمند، به دو دکمه فیزیکی در سمت راست خود مجهز خواهد بود.

در ضمن، بدنه کلی ساعت به ظاهر از جنس پلاستیک ساخته شده، اما حاشیه های آن می تواند از جنس فلز باشد. به نظر می رسد که بند قابل تعویض این دستگاه پوشیدنی از جنس مواد سیلیکونی ارزان قیمت است. در تصاویر منتشر شده، ساعت تنها با رنگ مشکی نشان داده شده است، اما احتمالا رنگ بندی های بیشتری برای این محصول وجود دارد.

ساعت هوشمند RedMagic Watch شامل تمام سنسورهای ضروری، از جمله سنسور ضربان قلب، شتابسنج، ژیروسکوپ، قطب نما، و سنسور نور محیط می شود. علاوه بر سنسورهای ذکرشده، این محصول دارای GNSS (GPS، GLONASS و QZSS) داخلی است. متاسفانه، سند راهنمای ساعت جدید ردمجیک اشاره ای به حالات ورزشی و سایر ویژگی های این دستگاه نکرده است. با این حال می توان گفت که انرژی اسمارت واچ ضد آب 5ATM از طریق یک باتری 420 میلی آمپر ساعتی تامین می شود، و می توان آن را به وسیله یک شارژر مغناطیسی 2.5 واتی شارژ کرد.

ردمجیک واچ از فناوری بلوتوث 5.0 LE برای اتصال به گوشی های هوشمند مجهز به اندروید 4.4 و نسخه های بالاتر استفاده می کند. البته برای انجام این کار، به برنامه ای به نام RedMagic Sports احتیاج است. طبق گزارش های مختلف، انتظار می رود که ساعت جدید ردمجیک به همراه گوشی هوشمند این کمپانی به نام RedMagic 6 عرضه شود. این گوشی که مخصوص گیمرها ساخته شده، از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده می کند.

ارسال نظر