ایرفون Buds Air 2 ریلمی با قابلیت حذف نویز فعال از راه می رسد

رسانه کلیک - ایرفون جدید ریلمی به نام Buds Air 2 در لیست دستگاه های قابل استفاده در اپلیکیشن Link اضافه شده است و به احتمال زیاد به قابلیت حذف نویز فعال مجهز خواهد بود.

ایرفون Buds Air 2 ریلمی با قابلیت حذف نویز فعال از راه می رسد

ریلمی برای نخستین بار در دسامبر سال 2019 از ایرفون TWS انحصاری خود به نام Buds Air رونمایی کرد. این کمپانی در اکتبر سال گذشته نیز نسخه پرو و پیشرفته این ایرفون را در دسترس علاقه مندان قرار داد. سپس در ماه دسامبر، نسخه پرو مستر راعرضه کرد. آقای مادو شث، معاون و مدیر عامل ریلمی در هندوستان و اروپا در مصاحبه ای با رسانه خبری gsmarena اعلام کرده که ایرفون Buds Air 2 در سه ماهه اول سال جاری روانه بازار خواهد شد.

تا کنون خبری درباره تاریخ دقیق عرضه بادز ایر 2 از سوی ریلمی منتشر نشده است. اما به نظر می رسد که این دستگاه توگوشی به زودی در دسترس خریداران قرار می گیرد، چرا که نام Buds Air 2 در اپلیکیشن Realme Link ظاهر شده است. این اپلیکیشن همانند یک هاب برای محصولات AIoT ریلمی عمل می کند.

به تازگی یک تصویر اسکرین شات از اپلیکیشن Link از سوی یک منبع موثق در وب سایت gsmarena به نمایش گذاشته شده که نشان می دهد ایرفون Buds Air 2 در حال حاضر به قسمت Audio Section در بخش Add device این برنامه اضافه شده است. نام این محصول در کنار سایر ایرفون های بلوتوثی رسمی به چشم می خورد.

لیست حاوی اسامی ایرفون ها، شامل تصویر Buds Air 2 نیز می شود. با توجه به تصویر می توان گفت که بادز ایر 2 شبیه به نسخه پرو بادز ایر بوده و رنگ آن مشکی است. البته انتظار می رود که رنگ بندی های مختلفی برای این دستگاه کوچک وجود داشته باشد، هرچند کمپانی Realme هنوز چنین موضوعی را مورد تایید قرار نداده است.

هفته گذشته، افشاگری به نام ایشان آگاروال از پوستری در حساب توییتر خود رونمایی کرد. در این پوستر نشان داده می شود که ایرفون های TWS آینده ریلمی به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) مجهز خواهند بود.

ریلمی برای تبلیغ ایرفون های خود با یک گروه پاپ به نام The Chainsmoker همکاری کرده است. این نخستین باری نیست که کمپانی چینی از یک DJ برای تبلیغ محصولات خود کمک می گیرد. ریلمی در سال 2019 برای نمایش ایرفون های بلوتوثی گردنی خود (Buds Wireless) از همکاری آلن واکر بهره مند شده بود.

به هر حال، منبع موثق gsmarena گفته که افشاسازی هفته گذشته به ایرفون Buds Air 2 مربوط می شود. به بیان بهتر، توگوشی های نشان داده شده در پوستر، نسل سوم ایرفون های TWS ریلمی به شمار می آیند که پس از بادز ایر پرو و بادز ایر پرو مستر ادیشن، به فناوری حذف نویز فعال مجهز خواهند بود.

جزییات چندانی در خصوص ایرفون جدید ریلمی در دسترس نیست، اما به لطف FCC مشخص شده که محفظه شارژ این دستگاه، به همراه یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. انتظار می رود که در روزهای آتی، اطلاعات بیشتری در خصوص Buds Air 2 در دسترس اصحاب رسانه قرار گیرد.

ارسال نظر