تبلت سرفیس پرو 8 مایکروسافت جواز FCC را دریافت کرد

رسانه کلیک - تبلت سرفیس پرو 8 توانسته آزمون FCC را با موفقیت پشت سر بگذارد. این دستگاه جدید احتمالا در نسخه های متفاوت در دسترس خریداران قرار می گیرد.

تبلت سرفیس پرو 8 مایکروسافت جواز FCC را دریافت کرد

طبق گزارش ها و شایعات متعدد، کمپانی مایکروسافت قرار است تبلت Surface Pro 8 خود را در ماه جاری عرضه کند. در راستای این گزارش ها، این دستگاه با موفقیت از آزمون FCC عبور کرده است.

جواز FCC بیشتر روی انتشار امواج رادیویی تمرکز داشته و حاکی از کاربرد ماژول LTE-A Cat 12 M.2 کویکتل و فناوری WiFi 6 (آداپتور AX201 اینتل) در تبلت جدید مایکروسافت است. ترکیب ارتباطات LTE و WiFi 6 قطعا باعث بهبود کارایی بی سیم در مقایسه با نسل قبلی Surface Pro می شود.

بر اساس افشاسازی های سال گذشته، تبلت سرفیس پرو 8 شبیه به Surface Pro 7 طراحی شده و اندازه نمایشگر و حاشیه های آن بدون تغییر باقی مانده است. با این حال، تبلت جدید از نسل یازدهم پردازنده های تایگرلیک اینتل استفاده می کند. این دستگاه به رم 32 گیگابایتی با نرخ اجرای 4200 مگاهرتز و حافظه 1 ترابایتی مجهز است. گذشته از اینها، گفته می شود که سرفیس پرو 8 با نسخه دیگری نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این نسخه، از پردازنده Core i3 اینتل، حافظه 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی استفاده می کند.

طبق شایعات منتشر شده، تبلت Surface Pro 8 در نسخه های زیر عرضه خواهد شد:

  • پردازنده Core i3، رم 4 گیگابایتی یا 8 گیگابایتی، حافظه SDD 128 گیگابایتی.
  • پردازنده Core i5، رم 8 گیگابایتی، حافظه SSD 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی.
  • پردازنده Core i7، رم 16 گیگابایتی یا 32 گیگابایتی، حافظه SSD 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی.

بدیهی است که فعلا نمی توان صحت این شایعات را مورد تایید قرار داد. جزییات بیشتری درباره نسل بعدی سخت افزار مایکروسافت به زودی منتشر خواهند شد. اما تبلت سرفیس پرو 8 تنها محصول مایکروسافت برای سال 2021 نخواهد بود. علاوه بر لپ تاپ سرفیس 4 که احتمالا همراه با تبلت جدید معرفی می شود، این کمپانی قصد دارد تا اواخر امسال، از سرفیس دو 2 (زتا) نیز رونمایی کند.

ارسال نظر