گلکسی بادز پرو سامسونگ معرفی شد؛ طراحی in-ear و بهبود حذف نویز فعال

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ لحظاتی پیش از هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو رونمایی کرد. این محصول به لطف طراحی in-ear به راحتی درون گوش جای می گیرد و قابلیت حذف نویز فعال آن نیز به طور چشمگیری بهبود یافته است. 

گلکسی بادز پرو سامسونگ معرفی شد؛ طراحی in-ear و بهبود حذف نویز فعال

کمپانی کره ای سامسونگ چندی پیش و طی مراسم آنپکد از هدفون بی سیم جدید خود یعنی گلکسی بادز پرو ، رونمایی کرد. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به ANC (حذف نویز فعال) بهبود یافته و طراحی in-ear اشاره کرد که به لطف آن، دستگاه به سادگی درون گوش جای می گیرد.

این محصول قابلیت سازگاری با کلیه محصولات پشتیبانی کننده از بلوتوث را دارد. برخورداری از قابلیت Ambient Sound Mode نیز امکان شنیدن صدای محیط را برای کاربر فراهم می آورد. بادز پرو دارای ابعاد 2.74×4.97×4.97 سانتی متر بوده و به تماس ها و فرمان های صوتی نیز پاسخ می دهد. علاوه بر این هدفون های بی سیم جهت حرکت سر را نیز تشخیص می دهند و صدا را برای کاربر تنظیم می کنند.

هدست Galaxy Buds Pro جواز IPX7 را دریافت کرده و به همین خاطر توانایی مقاومت در برابر آب، به ویژه حین انجام فعالیت های ورزشی را دارد. یک ووفر 11 میلیمتری و توییتر 6.5 میلیمتری نیز روی هر هدفون دیده می شود. دارندگان بادز پرو قادر خواهند بود تا با هر بار شارژ، حدود 5 ساعت به طور مداوم از این محصول استفاده کنند و سپس آن را درون محفظه قرار دهند.

هدفون جدید سامسونگ تقریبا همان حس گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو را تداعی می کند، با این تفاوت که کیفیت صدای خروجی، حالت Ambient و قابلیت حذف نویز در آن به طور چشمگیری بهبود یافته است. این محصول در رنگ بندی های مختلف و با قیمت 199 دلار و در رنگ بندی مشکی، بنفش و سفید در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

ارسال نظر