ایسوس کروم بوک تبلت CT100 به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - ایسوس کروم بوک تبلت CT100 در معرض دید عموم قرار گرفت. این تبلت از سیستم عامل کروم بهره می برد و برای مصارف آموزشی توسعه یافته است.

ایسوس کروم بوک تبلت CT100 به صورت رسمی معرفی شد

تبلت های اندرویدی با کاهش فروش در بازار مواجه شده اند، در همین راستا گوگل سال گذشته با همکاری ایسر تصمیم گرفت سیستم عامل کروم را در تبلت ها مورد استفاده قرار دهد.

سال گذشته ایسر از اولین تبلت مجهز به سیستم عامل کروم، Chromebook Tab 10 رونمایی کرد و سپس گوگل پیکسل اسلیت در معرض دید عموم قرار گرفت.

ایسوس سومین شرکتی محسوب می شود که از تبلت خود مجهز به این سیستم عامل رونمایی کرده است. ایسوس کروم بوک تبلت CT100 از نمایشگر 9.7 اینچی بهره می برد و دارای پردازنده OP1 است.

این پردازنده 6 هسته ای بر اساس تراشه های ARM و توسط شرکت Rockchip توسعه یافته است. این پردازنده قدرت کافی برای استفاده روزمره دانش آموزان را تامین می کند.

ایسوس کروم بوک تبلت CT100 به یک باتری 35 وات ساعتی مجهز شده که تا یک روز شارژدهی دارد. رزولوشن صفحه نمایش این تبلت برابر با 1536 × 2048 پیکسل است.

این تبلت جدید در برابر سقوط از ارتفاع 100 سانتی متری مقاوم است. محصول جدید ایسوس ضخامت و وزن بالایی دارد. ضخامت این تبلت برابر با 9.9 میلی متر بوده و وزن آن به 568 گرم می رسد.

ایسوس کروم بوک تبلت CT100 از قلم پشتیبانی می کند و این قلم درون فریم دستگاه قرار گرفته است. از مشخصات این تبلت می توان به 4 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه خارجی، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB Type-C اشاره کرد.

در حال حاضر ایسوس قیمت این محصول را اعلام نکرده است. در هفته آینده و نمایشگاه CES 2019 اطلاعات کامل این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. فروش این تبلت در ماه های آینده آغاز می شود.

ارسال نظر