ایسوس ذن بوک S13 با نسبت نمایشگر به بدنه 97 درصد معرفی شد

رسانه کلیک - ایسوس ذن بوک S13 در نمایشگاه CES 2019 در معرض دید عموم قرار گرفت. این محصول دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 97 درصد است.

ایسوس ذن بوک S13 با نسبت نمایشگر به بدنه 97 درصد معرفی شد

به نظر می رسد بعد از گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها به صفحه نمایش با حاشیه های نمایشگر بسیار کمی به بازار عرضه می شوند. در این میان محل قرارگیری دوربین سلفی و یا وبکم در این محصولات تبدیل به یک چالش جدی برای سازندگان شده است.

در گذشته شاهد معرفی اولترابوک میت بوک از سوی شرکت هواوی بودیم که وب‌کم آن را در کیبورد قرار داده بود. ایسوس یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید لپ تاپ محسوب می شود.

به تازگی ایسوس ذن بوک S13 در نمایشگاه CES 2019 در معرض دید عموم قرار گرفته است که از طراحی مخصوصی بهره می برد. ایسوس برای وب‌کم، یک حاشیه جداگانه در بالای صفحه نمایش در نظر گرفته است. تا به امروز شاهد چنین سبک طراحی در دنیای لپ تاپ ها نبودیم.

ایسوس با این سبک طراحی موفق شده نسبت صفحه نمایش به بدنه را به 97 درصد برساند که یک رکورد محسوب می شود. در این بخش از دستگاه شاهد قرارگیری وب‌کم به همراه سنسور اینفرارد برای قابلیت Windows Hello هستیم.

در این دستگاه از یک صفحه نمایش 13.9 اینچی با رزولوشن فول اچ دی استفاده شده است که حاشیه های اطراف آن تنها ضخامتی برابر با 2.5 میلی متر دارد.

قدرت ایسوس ذن بوک S13 را پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 تامین می کند. در این دستگاه شاهد استفاده از 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه SSD و کارت گرافیک MX150 هستیم.

ایسوس ذن بوک S13 با ضخامت 12.7 میلی متر ، باریک ترین لپ تاپ در دنیا محسوب می شود. وزن این لپ تاپ برابر با 1.08 کیلوگرم است. از پورت های این دستگاه می توان به 2 پورت USB-C، یک پورت USB-A و درگاه کارت حافظه خارجی اشاره کرد.

ایسوس ذن بوک S13 در سه ماهه اولیه سال جاری میلادی روانه بازار می شود. در حال حاضر ایسوس قیمت این محصول خود را اعلام نکرده است.

ارسال نظر