شارژر وایرلس گلکسی S10 سامسونگ تاییدیه FCC دریافت کرد

رسانه کلیک - شارژر وایرلس گلکسی S10 سامسونگ موفق به کسب تاییدیه FCC شد. پرچمداران جدید این برند در تاریخ 1 اسفند معرفی می شوند.

شارژر وایرلس گلکسی S10 سامسونگ تاییدیه FCC دریافت کرد

بسیاری از پرچمداران کنونی بازار از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، در همین راستا حضور این ویژگی در پرچمداران آینده سامسونگ طبیعی به نظر می رسد.

به تازگی شارژر وایرلس گلکسی S10 از سوی FCC تاییدیه دریافت کرده است. به نظر می رسد این پرچمداران در مقایسه با نمونه های کنونی، از شارژ بی سیم سریع تری پشتیبانی کنند.

در حال حاضر اکثر شارژرهای وایرلس موجود در بازار 10 واتی هستند؛ با این حال بر اساس FCC، سامسونگ برای پرچمداران آینده خود شارژر 15 واتی در نظر می گیرد. این موضوع باعث می شود گوشی های سری گلکسی اس 10 سامسونگ به صورت بی سیم، در مقایسه با محصولات رقیب، با سرعت بیشتری شارژ شود.

تا به امروز سرعت شارژ گوشی های هوشمند به وسیله شارژرهای وایرلس در مقایسه با شارژرهای سیمی کمتر بود؛ با این حال به نظر می رسد سامسونگ در حال تلاش برای تغییر این موضوع است.

در حال حاضر شارژرهای بی سیم دارای چندین محدودیت هستند که شاید مهم ترین آن ها، نیاز به یک پد مخصوص باشد. علاوه بر سامسونگ، شرکت اپل نیز در حال توسعه شارژر وایرلس خود با نام AirPower است.

در حال حاضر تاریخ عرضه شارژر بی سیم اپل به بازار مشخص نشده است؛ با این حال انتظار می رود شاهد رقابت جذابی میان این دو رقیب قدیمی در بازار باشیم.

سامسونگ در تاریخ 1 اسفند از پرچمداران جدید خود به صورت رسمی رونمایی می کند. این برند کره ای قصد دارد 4 گوشی جدید را در معرض دید عموم قرار دهد.

گلکسی S10E، گلکسی اس 10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 X این محصولات را تشکیل می دهند که مدل آخر از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند.

ارسال نظر