آیپد 2018 به فیس آیدی مجهز می شود؛ رونمایی در نیمه دوم سال

رسانه کلیک - اپل در نیمه اول سال جاری میلادی از نسخه جدید آیپد 9.7 اینچی رونمایی کرد. با این حال انتظار می رود در آینده نزدیک آیپد 2018 معرفی شود.

آیپد 2018 به فیس آیدی مجهز می شود؛ رونمایی در نیمه دوم سال

در سال گذشته میلادی اپل همزمان با رونمایی از گوشی آیفون X، فناوری فیس آیدی را معرفی کرد. از زمان معرفی این فناوری تا به امروز افراد علاقه مند به دنیای تکنولوژی منتظر استفاده از آن در محصولات دیگر شرکت اپل بوده اند.

در حالی که تا به امروز شاهد حضور این فناوری در محصول دیگری از سوی اپل نبوده ایم، شایعات اخیر به استفاده از فیس آیدی در آیپد 2018 اشاره می کنند. در همین راستا یکی از تحلیلگران که سابقه طولانی در افشای اطلاعات محصولات اپل دارد حضور این فناوری در آیپد 2018 را تایید کرده است.

مینگ چی کو در گذشته تحلیلگر شرکت KGI Securities بود. آقای کو تا به امروز اطلاعات دقیقی از محصولات آینده اپل در اختیار رسانه ها قرار داده است. بسیاری از افراد تصور می کردند که با قطع همکاری آقای کو و KGI Securities شاهد افشای اطلاعات محصولات اپل نخواهیم بود که به نظر می رسد این فرضیه اشتباه است.

به اعتقاد مینگ چی کو آیپد 2018 مجهز به فیس آیدی در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می شود. اپل در اوایل امسال از نسخه جدید آیپد 9.7 اینچی رونمایی کرد که از اپل پنسل پشتیبانی می کند. با این حال تا به امروز شاهد رونمایی از نسخه جدید تبلت های سری پرو این کمپانی نبوده ایم.

با وجود انتشار چندین گزارش و شایعات بی شمار در رابطه با استفاده از Face ID در آیپد نمی توان حضور آن را در تبلت های شرکت اپل قطعی دانست.

در صورتی که به این فناوری علاقه داشته باشید حضور آن در آیپدهای اپل می تواند برای شما خبر خوبی باشد. انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از آیپدهای جدید در فضای مجازی منتشر شود.

ارسال نظر