آیپد پرو 2018 اپل بدون جک 3.5 میلی متری هدفون معرفی می شود

رسانه کلیک - آیپد پرو 2018 اپل در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد. گزارش جدید به حذف جک 3.5 میلی متری صدا از این دستگاه اشاره دارد.

آیپد پرو 2018 اپل بدون جک 3.5 میلی متری هدفون معرفی می شود

در گذشته گزارش هایی در رابطه با آیپد پرو 2018 اپل در فضای مجازی منتشر شده بود. این گزارش ها به حذف حاشیه های اطراف نمایشگر این دستگاه اشاره داشتند. به تازگی اطلاعاتی در رابطه با این محصولات در اختیار رسانه ها قرار گرفته که ابعاد این تبلت ها را مشخص می کند.

در حالی که اننظار نمی رود آیپد پرو 2018 اپل مانند آیفون X به برش نمایشگر مجهز شود، حاشیه های اطراف صفحه نمایش آن کاهش زیادی را تجربه خواهد کرد. بر اساس گزارش جدید ارتفاع نسل آینده آیپد پرو 12.9 اینچی با کاهش 25.7 میلی متری به 280 میلی متر می رسد و عرض آن نیز برابر با 215 میلی متر است. ضخامت این نسخه از آیپد پرو با کاهش 0.5 میلی متری همراه خواهد بود.

اپل قصد دارد آیپد پرو 10.5 اینچی را به نمایشگر بزرگتری مجهز کند. در حالی که این تبلت به نمایشگر 11 اینچی مجهز می شود، ابعاد آن در مقایسه با نسخه کنونی تغییرات زیادی را تجربه نمی کند. در گزارش جدید ابعاد آیپد پرو 11 اینچی برابر با 247.5 × 178.7 × 6 میلی متر اعلام شده است.

اگر چه کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر می تواند این محصولات را به گزینه های جذاب تری برای خرید تبدیل کند ولی حذف جک 3.5 میلی متری صدا از آن ها باعث نارضایتی بسیاری از کاربران خواهد شد. به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته این پورت را از نسل آینده آیپدهای خود حذف کند و همچنین آن ها را بدون مبدل در اختیار خریداران قرار دهد.

انتظار می رود از نسل جدید آیپد پرو 12.9 اینچی و آیپد پرو 11 اینچی در هفته دوم ماه سپتامبر به صورت رسمی رونمایی شود. در این مراسم اپل از سه آیفون جدید رونمایی خواهد کرد و همچنین احتمال معرفی نسل چهارم اپل واچ نیز وجود دارد.

ارسال نظر