اپل واچ 2018 در 4 نسخه مختلف روانه بازار می شود

رسانه کلیک – در سال جاری میلادی از اپل واچ 2018 رونمایی خواهد شد. آخرین نسخه سیستم عامل iOS مدل های این نسخه از ساعت هوشمند اپل را مشخص کرده است.

اپل واچ 2018 در 4 نسخه مختلف روانه بازار می شود

جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. دومین نسخه بتا سیستم عامل iOS 12 خبر از 4 مدل اپل واچ 2018 می دهد. در گذشته اطلاعاتی در رابطه با مدل های مختلف اپل واچ 2018 در اینترنت منتشر نشده بود.

با توجه به انتشار مدل های مختلف ساعت هوشمند جدید اپل انتظار می رود در آینده نزدیک این شرکت کوپرتینویی از اسمارت واچ های جدید خود رونمایی کند. اطلاعات مربوط به اپل واچ جدید توسط یک توسعه دهنده به نام Guiherme Rmabo در اختیار 9toMac قرار گرفته است.

در دومین نسخه بتا سیستم عامل iOS 12 شاهد حضور مدل های واچ 4.1، واچ 4.2، واچ 4.3 و واچ 4.4 هستیم. این مدل ها مربوط به نسل جدید ساعت های هوشمند اپل و یا اپل واچ 4 هستند ( نسل آینده اپل واچ به دکمه های لمسی مجهز می شود ).

در نسخه بتا iOS 12 شماره مدل های اپل واچ 4 نیز حضور دارند ( گزارش تماس های مزاحم یکی از جالب ترین امکانات سیستم عامل iOS 12 ). این محصولات دارای شماره مدل های MTUK2، MTUD2 و MTX92 هستند.

انتظار می رود اپل از نسل جدید ساعت های هوشمند خود در ماه سپتامبر در کنار آیفون های 2018 رونمایی کند. انتظار می رود امسال اپل سه آیفون جدید معرفی کند. تمامی این دستگاه ها مانند آیفون X از طراحی تمام صفحه بهره می برند.

بر اساس شایعات اپل امسال از یک آیفون مجهز به پنل LCD رونمایی می کند که در مقایسه با دو نمونه دیگر قیمت پایین تری دارد. گفته می شود نسخه جدید اپل واچ ابعاد یکسانی با نسل گذشته دارد با این حال به علت کاهش حاشیه های نمایشگر به صفحه نمایش بزرگتری مجهز می شود.

ارسال نظر