ساعت هوشمند جدید ال جی در FCC رویت شد

رسانه کلیک - شرکت های زیادی در زمینه ساعت های هوشمند فعالیت دارند. به تازگی ساعت هوشمند جدید ال جی در FCC حضور پیدا کرده است.

ساعت هوشمند جدید ال جی در FCC رویت شد

به نظر می رسد شرکت کره ای ال جی در سال جاری میلادی تغییرات زیادی را در ساعت های هوشمند تولیدی خود ایجاد کند. تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با ساعت هوشمند جدید ال جی در فضای مجازی منتشر شده است ( ساعت هوشمند ال جی Timepiece با کارکرد هیبریدی در راه است ).

در طول ماه گذشته میلادی شرکت ال جی سه ساعت هوشمند جدید را در FCC به ثبت رسانده است. انتظار می رود ال جی از نسخه جایگزین واچ اسپورت و واچ استایل و همچنین یک نسخه جدید با شبکه ارتباطی LTE و سیستم عامل Wear OS رونمایی کند.

دو روز پیش این کمپانی کره ای یک ساعت هوشمند جدید را در FCC به ثبت رساند که مشابه با نسخه مجهز به سیستم عامل Wear OS است. با این حال نمونه جدید از کدنام متفاوتی بهره می برد و دارای محدودیت است ( رابط کاربری ساعت هوشمند ال جی فاش شد ).

دستگاهی که در گذشته در FCC به ثبت رسیده بود از کدنام LM-W315 بهره می برد. نسخه جدید این ساعت هوشمند دارای کدنام LM-W319 است. این ساعت هوشمند جدید ال جی از شبکه ارتباطی 3G و یا LTE پشتیبانی نمی کند و وای فای و بلوتوث راه های ارتباطی آن را تشکیل می دهند.

کوالکام در گذشته اعلام کرده بود که در حال کار بر روی یک چیپست مخصوص برای گجت های پوشیدنی است. بر اساس شایعات این پردازنده جدید قدرت گوگل پیکسل واچ را تامین می کند.

به نظر می رسد گوگل قصد دارد در سال جاری میلادی در کنار گوشی های هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 XL از ساعت هوشمند خود موسوم به پیکسل واچ نیز رونمایی کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده زمان معرفی ساعت هوشمند جدید ال جی تفاوت چندانی با تاریخ رونمایی از ساعت هوشمند گوگل ندارد. با توجه به این موضوع انتظار می رود که قدرت این محصول را چیپست جدید کوالکام تامین کند.

ارسال نظر