ساعت هوشمند سامسونگ Gear S4 ماه آگوست معرفی می شود

رسانه کلیک - تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با ساعت هوشمند سامسونگ Gear S4 در اینترنت منتشر شده است. بر اساس جدیدترین گزارش، این دستگاه در ماه آگوست معرفی می شود.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S4 ماه آگوست معرفی می شود

گزارش های اخیر منتشر شده در فضای مجازی به توسعه ساعت هوشمند جدید سامسونگ اشاره می کنند. این محصول به عنوان جایگزین گیر S3 معرفی می شود. انتظار می رود این دستگاه با نام Gear S4 در معرض دید عموم بگیرد.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است ساعت هوشمند سامسونگ Gear S4 در ماه آگوست معرفی می شود. در این گزارش ادعا شده که از اسمارت واچ آینده این کمپانی کره ای به همراه گلکسی نوت 9 رونمایی می شود ( گلکسی نوت 9 در تاریخ 11 یا 18 مرداد در نیویورک رونمایی می شود ).

دو نسخه گذشته ساعت های هوشمند سامسونگ در نمایشگاه IFA در شهر برلین معرفی شده اند. این نمایشگاه هر سال در ماه سپتامبر برگزار می شود.

انتظار می رود امسال سامسونگ به‌جای نمایشگاه IFA برای رونمایی از محصولات جدید خود، مراسمی جداگانه برای آن ها در نظر بگیرد. در صورتی که گزارش ها صحت داشته باشند در ماه آگوست با فبلت آینده این کمپانی، گلکسی نوت 9 ملاقات خواهیم کرد. در این مراسم از ساعت هوشمند سامسونگ Gear S4 نیز رونمایی می شود.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی این ساعت هوشمند منتشر نشده است. با این حال گزارش ها به ضخامت کمتر این محصول در مقایسه با نسل گذشته خود و همچنین ظرفیت بالاتر باتری اشاره می کنند.

به احتمال زیاد ساعت هوشمند سامسونگ Gear S4 به نسخه بهبود یافته دستیار مجازی این شرکت، بیکسبی مجهز می شود که کارایی بالاتری خواهد داشت ( ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ احتمالا فشار خون را اندازه می گیرد ).

هم اکنون سامسونگ در رابطه با نسل آینده ساعت های هوشمند خود اظهار نظری نکرده است. با توجه به این موضوع نمی توان به اطلاعات منتشر شده در گزارش اخیر اعتماد کرد.

ارسال نظر