مانیتور لنوو ThinkVision P44W به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - مانیتور لنوو ThinkVision P44W از راه رسید. این مانیتور جدید لنوو برای افراد حرفه ای و همچنین گیمرها توسعه یافته است.

مانیتور لنوو ThinkVision P44W به صورت رسمی معرفی شد

لنوو از مانیتور جدیدی برای افراد حرفه ای که برای تولید محتوای خود به نمایشگرهای فوق عریض نیاز دارند، رونمایی کرد. قابلیت تصویر در تصویر مانیتور لنوو ThinkVision P44W به کاربران اجازه می دهد از دو ورودی ویدیو استفاده کنند. این موضوع باعث بهبود تجربه مولتی تسکینگ افراد می شود.

لنوو ThinkVision P44W یک مانیتور 43.4 اینچی 1800R بوده که به صورت منحنی طراحی شده است. نسبت تصویر این مانیتور برابر با 32:10 بوده و حداکثر نرخ بازسازی تصویر در آن برابر با 144 هرتز است. مدت زمان پاسخگویی این مانیتور به 4 میلی ثانیه می رسد.

مانیتور لنوو ThinkVision P44W دارای تاییدیه HDR400 بوده و رزولوشن آن برابر با DWUXGA و یا 1200 × 3840 پیکسل است.

پایه ای که لنوو برای این مانیتور در نظر گرفته، در حالت های مختلف قابل استفاده است که این موضوع افزایش کارایی آن را در پی دارد. لنوو ThinkVision P44W از فناوری AMD FreeSync 2 پشتیبانی می کند. این فناوری باعث همگام سازی نرخ بازسازی تصویر و کارت گرافیک می شود.

فناوری AMD FreeSync 2 باعث کاهش پرش تصویر و همچنین آسیب به چشم می شود. انویدیا نیز دارای فناوری مشابه با تکنولوژی شرکت ای ام دی است.

کاربران می توانند این مانیتور جدید را با اسپیکر سفارشی هارمن کاردن خریداری کنند که کیفیت صوتی بالایی دارد. لنوو برای این محصول خود 2 پورت HDMI 2.0، دیسپلی پورت، USB Type-C، خروجی صدا و 4 پورت USB 3.0 در نظر گرفته است.

لنوو ThinkVision P44W از قابلیت Smart Power بهره می برد که به کاربران اجازه می دهد توسط این محصول، دو دستگاه را شارژ کنند.

لپ تاپ فوق عریض شرکت لنوو از آوریل 2019 و با قیمت 1299.99 دلار روانه بازار می شود.

ارسال نظر